خبرگزاری کار ایران

علی گلمرادی در گفت‌وگو با ایلنا:

گرفتن امتیاز از دولت، نیاز به تعامل دو سویه دارد

کاندیدای راه یافته به دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس گفت: به وسعت ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در حوزه انتخابیه؛ مشکل معیشت و بیکاری در بین احاد مردم وجود دارد.

علی گلمرادی در گفت‌و‌گو با ایلنا، اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین مشکلی که اکثر مردم حوزه انتخابیه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مشکل بیکاری و اشتغال‌زایی و بعد از آن مشکل معیشتی است که این مسئله با وجود صنایع نفتی و پتروشیمی و همچنین شرکت‌های عظیم و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه‌ای که حوزه انتخابی دارد؛ متاسفانه باید به صراحت عنوان کنم که بدون شک به وسعت ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در حوزه انتخابیه؛ معیشت و بیکاری وجود دارد.

این کاندیدای لیست جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی اظهار داشت: باید بر اساس نیازسنجی و خواسته‌های مردم قدم برداشت، اما علیرغم تلاش‌ها و خدمت‌های صورت گرفته از طرف مسئولان و با وجود این همه فرصت و امکانات فراوان؛ اقدامات انجام شده در طی سال‌های گذشته، نتایج مطلوبی را به همراه نداشته است.

گلمرادی در ادامه؛ همسو بودن با برنامه‌ها و سیاست‌های دولت را بااهمیت شمرد و عنوان کرد: قطعا تنها راه گرفتن امتیاز و خدمات از دولت برای حوزه انتخابیه و منطقه؛ تعامل دو سویه با دولت تدبیر و امید و وزاری آن خواهد بود.

او تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید دیگر شعار کارساز نیست و باید عملگرا باشیم. باید کار کرده باشیم و کارنامه کاری داشته باشیم و امروز اگر یک کاندیدا کارنامه کاری داشته باشد دیگر نیاز به تبلیغات ندارد چرا که عملکرد وی پشتوانه او خواهد بود.

این کاندیدای لیست امید بیان کرد: در این مدت که در بین مردم فهیم و آگاه حوزه انتخابیهٔ خود بودم و با رصد کردن شرایط منطقه و شنیدن دغدغه‌های معیشتی و عمرانی مردم به ویژه جوانان جویای کار، فرهنگیان محروم شده و همچنین کارگران و کارمندان صنایع پتروشیمی و مناطق ویژه با صدای خسته و انتقادی آن‌ها رو به رو شدم که خواستار احقاق حقوق از دست رفته خود در این چند سال اخیر شدند.

او خاطرنشان کرد: چرا در ماهشهر و بندر امام که دارای صنایع عظیم پتروشیمی هستند جوانان باید به پشت در‌های بسته تکیه زنند تا این در‌ها باز شوند و به صورت کارگر روز مزد وارد شرکت شوند؟ چه مقدار در این چند سال گذشته؛ حق استخدام این شرکت‌ها به جوانان بومی تخصیص داده شد؟

گلمرادی متذکر شد: ما مکلف به تلاش برای آبادانی حوزه و ساختن فردایی بهتر هستیم، بدون شک عبور از این شرایط دشوار و تحقق بخشیدن به آمال و آرمان‌های این مردم محروم و رسیدن به یک آرامش خاطر؛ نیازمند همتی بزرگ همراه با وحدت و همدلی خواهد بود.

او خطاب به مردم حوزه انتخابیه خود گفت: پیشرفت شهر و شهرستان خود را با دستان خودتان رقم زنید و گام اول را باید شما مردم بردارید و نباید اجازه دهید ایجاد اشتغال‌زایی، جذب سرمایه‌گذار، رونق کشاورزی و دامپروری و... فدای تهمت‌ها و شایعه‌های بی‌پایه و اساس شوند، آگاه و هوشیار باشید چرا که این‌ها تنها بازی سیاست بوده و این تخریب‌های صورت گرفته برای رسیدن به منافع شخصی است.

کد خبر : ۳۶۴۳۵۶