خبرگزاری کار ایران

خسروی وفا: آغاز شمارش معکوس برای پارالمپیک ریو

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: شمارش معکوس برای حضور موفق در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ آغاز شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ۱۷ شهریورماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شده و تا ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
محمود خسروی وفا در حاشیه بازدید معاون توسعه منابع وزارت ورزش از تمرینات تیم های پارالمپیکی اعزامی به ریو گفت: اردوهای ورزشکاران و تیم های اعزامی به ریو به طور منظم در حال برگزاری است و شمارش معکوس برای کسب موفقیت در این بازی ها برای ما آماده شده است.
وی در ارتباط با تاثیر حضور سید مناف هاشمی در اردوها گفت: ایشان برای روحیه دادن به ورزشکاران ما در اردوها حاضر شدند ضمن اینکه رو در رو با آنها صحبت کردند تا اگر مشکلی هست برطرف شود. هر چند که ورزشکاران پارالمپیکی معمولا در خصوص مشکلاتشان صحبت نمی کنند و حرف هایشان را داخل میدان می زنند.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان و در پاسخ به اینکه پیش بینی وی از مدال آوری ورزشکاران در پارالمپیک ریو چه خواهد بود، گفت: به هر حال ما در دوره قبلی این رقابتها با ۷۹ ورزشکار با کسب ۲۴ مدال شامل ۱۰ طلا، ۷ نقره و ۷ برنز به کار خود پایان دادیم. در این دوره از رقابتها با ۹۵ ورزشکار شرکت خواهیم کرد و  برای کسب مدال های بیشتر و خوشرنگ تردورخیز کرده‌ایم.

 

کد خبر : ۳۹۲۴۶۵