خبرگزاری کار ایران

تیم ملی والیبال نشسته برای سومین بار پیاپی آلمان را شکست داد

تیم ملی والیبال نشسته آلمان که برای پارالمپیک ریو آماده می شود در حالی به اردوی تدارکاتی خود در تهران پایان داد که در سومین دیدار متوالی برابر ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان متحمل شکست شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، دیدار سوم تیم های ملی والیبال نشسته ایران و آلمان ساعتی پیش در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان موفق به شکست ٣ بر یک حریف مهمان خود شدند.

گیم نخست این دیدار ٢٥ بر ٢٣ به سود آلمانی ها به پایان رسید اما در سه گیم دیگر از وقت قانونی بازی، تیم ملی والیبال نشسته ایران با نتایج ٢٥ بر ١٦، ٢٥ بر ١٩ و ٢٥ بر ١٩ به برتری دست یافت. البته با توافق صورت گرفته، دو تیم در گیم پنجم نیز رقابت خود را برگزار کردند که در این گیم نیز تیم ملی والیبال نشسته ایران صاحب برتری شد.

پیروزی در دیدار تدارکاتی امروز شنبه در حالی برای تیم پارالمپیکی والیبال نشسته ایران رقم خورد که تیم کشورمان طی دو دیدار دیگر که هفته پیش برگزار شد نیز آلمان را شکست داده بود.

دیدار سوم برابر تیم ملی والیبال نشسته ایران ششمین و آخرین دیدار تدارکاتی تیم پارالمپیکی والیبال نشسته آلمان در ایران بود. این تیم طی مدت زمان حضور یک هفته ای در ایران و به غیر از سه دیدار برابر تیم ملی کشورمان، سه دیدار هم برابر تیم های باشگاهی استان های مختلف برگزار کرد که در این دیدارها صاحب برتری شد.

تیم ملی والیبال نشسته آلمان امشب به اردوی تدارکاتی و پارالمپیکی خود در ایران پایان می دهد. این تیم ساعت ٣:٣٠ بامداد یکشنبه به کشورش باز می گردد.

 

کد خبر : ۳۸۲۱۸۶