خبرگزاری کار ایران

سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام کرد:

تلاش سیامند برای دفاع از عنوان قهرمانی جهان

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۵۳۳

سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در گزارشی به معرفی برترین چهره‌های حاضر در رقابت های وزنه‌برداری ۲۰۱۶ امارات پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در این گزارش از سیامند رحمان به عنوان قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان نام برده شده که برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات تلاش می‌کند.

مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری فزاع امارات با حضور بیش از 200 ورزشکار از 40 کشور جهان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان تلاش می‌کنند تا جایگاه جهانی خود را ارتقا دهند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: سیامند رحمان آخرین بار در مسابقات آزاد قهرمانی 2015 در ماه جولای حضور یافت و پس از آن در رقابت دیگری شرکت نکرده است. وی در این مسابقات برای هشتمین بار در 15 ماه اخیر موفق شد رکورد دسته 107+ را جابه‌جا و به نام خود ثبت کند. رحمان با مهار وزنه 295 کیلوگرمی، به هدف خود که ثبت رکورد 300 کیلوگرم در پارالمپیک ریو است، نزدیک‌تر شد.

مسابقات امارات فرصتی برای وزنه‌برداران خواهد بود تا جایگاه خود را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو ارتقا دهند و حضور بیش از 200 ورزشکار از 40 کشور دنیا، این مسابقات را تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی پیش پارالمپیکی تبدیل کرده است.

علاوه بر سیامند رحمان، در این گزارش از چهره های برتر اوزان مختلف در دو بخش زنان و مردان، یاد شده است. شریف عثمان در دسته 59+ کیلوگرم از مصر، ورزشکار بریتانیایی تبار دسته 65 کیلوگرم، علی جواد و جانیر کانیلو قهرمان کلمبیایی دسته 80 کیلوگرم، محمد الفت مصری قهرمان پیشین جهان و رسول موشین عراقی در دسته 72 کیلوگرم و الشن حسین‌اف آذربایجانی رکورددار دسته 107 کیلوگرم وزنه بردارانی هستند که در اوزان خود در بخش مردان صاحبنام به شمار می‌روند.

مسابقات وزنه برداری بین المللی فزاع امارات از 26 تا 30 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز