خبرگزاری کار ایران

درپی افتخارات کاروان غدیرصورت گرفت

نامه رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین به رهبر معظم انقلاب

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۱۱۹

در بازگشت کاروان پرافتخار غدیر از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نامه‌ای را به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کردند.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نامه‌ای را به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال کردند.

به گزارش ایلنا، در بازگشت کاروان پرافتخار غدیر از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نامه‌ای را به محضر رهبر معظم انقلاب، ارسال کردند.

متن نامه منتشر شده به شرح زیر است:

باز این چه شورش است که در خلق عالم است / باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

محضرمبارک حضرت آیت الله خامنه‌ای
رهبرمعظم انقلاب اسلامی
با اهدای سلام و تحیات؛
فرزندان شما از کشور کره‌جنوبی و از مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون خالصانه‌ترین درودها را به پیشگاه حضرتعالی تقدیم داشته و به استحضار می‌رساند:

کاروان فرهنگی ورزشی غدیر با شعار توکل خالصانه، میثاق با رهبر و ولایت، رقابت جوانمردانه، به سرپرستی دکتر محمد صیاد شیرازی، فرزند سپهبد بسیجی شهید علی صیاد شیرازی موفق به کسب ۱۲۰ مدال در قاره کهن آسیا گردید.

شایان ذکراست؛ این کاروان قبل از اعزام با حضور در پایتخت معنوی ایران، مشهدمقدس به منظور توسل و استعانت از حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام اعزام و موفق گردید ضمن زیارت، متبرک به پرچم بارگاه ملکوتی‌شان از سوی تولیت محترم آستان قدس رضوی گردیده و این پرچم مقدس همزمان با برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازی‌ها، در دفتر ستاد کاروان غدیر نصب و مورد توجه تمامی ورزشکاران قرار گرفته و موجب تقویت حس معنوی و قرائت روزانه صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه‌السلام شود، همچنین ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان ضمن حضور در حرم امام راحل بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و گلزار شهدای انقلاب اسلامی جهت تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب حضور یافتند.

یقیناً کسب این موفقیت‌ها مرهون دعای خیر جنابعالی و امت شهید پرور میهن اسلامی‌مان و حمایت‌های دولت محترم می‌باشد.

فرصت را مغتنم شمرده ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای حضرتعالی، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

محمود خسروی وفا
رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز