خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

روحانی به افتخارآفرینان رقابت‌های پاراآسیایی اینچئون تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۹۳

بی‌تردید ادامه برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح مسئولان ورزشی و تلاش مربیان محترم، افق‌های روشن‌تری از افتخار و سرافرازی را محقق خواهد ساخت.

رییس‌جمهور در پیامی افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابت های پارا آسیایی اینچئون را تبریک گفت و سلامتی و استمرار توفیق همه این عزیزان و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران را در عرصه‌های بین‌المللی از خداوند متعال مسئلت نمود.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابت‌های پارا آسیایی اینچئون و همت والای همه قهرمانان و مدال آوران عزیز را که با سرلوحه قرار دادن روحیه جوانمردی و اخلاق پهلوانی پرچم مقدس جموری اسلامی ایران را بر سکوهای قاره کهن آسیا به اهتزاز در آوردند، می ستایم و صمیمانه تبریک می‌گویم.

موفقیت های حاصله و کسب مدال های بیشتر نسبت به دوره‌های گذشته این رقابت‌ها، نشان از ایمان، استعداد و توانمندی ورزشکاران معلول و جانباز کشور دارد. بی‌تردید ادامه برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح مسئولان ورزشی و تلاش مربیان محترم، افق های روشن‌تری از افتخار و سرافرازی را محقق خواهد ساخت.

اینجانب سلامتی و استمرار توفیق همه این عزیزان و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران را در عرصه‌های بین المللی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز