خبرگزاری کار ایران

تیراندازی قهرمانی جهان معلولین – آلمان؛

ساره جوانمردی طلایی شد / تیم بانوان ایران به نشان نقره دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۷۸

در بخش انفرادی ماده تپانچه بادی، ساره جوانمردی با کسب نشان طلا از میان ۳۳ شرکت کننده این رشته، به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

در ادامه اولین روز از رقابت های قهرمانی جهان آلمان، سه بانوی ملی پوش کشورمان در رقابت های رشته P۲ شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، در بخش انفرادی ماده تپانچه بادی، ساره جوانمردی با کسب نشان طلا از میان ۳۳ شرکت کننده این رشته، به عنوان قهرمانی جهان دست یافت. پس از جوانمردی، نمایندگان مجارستان و مقدونیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تیمی همین رشته، تیم ساره جوانمردی، عالیه محمودی و الناز عونی، در جایگاه دوم ایستادند و نقره گرفتند.

در رقابت های بخش تیمی این رشته، ۵ تیم شرکت کردند که تیم اوکراین به عنوان قهرمانی رسید و تیم روسیه نیز پس از ایران به نشان برنز دست یافت.

تیم ملی ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، الناز عونی، مهدی زمانی، عبدالرضا مخبری نیا و مجید فلاح اردشیر و با هدایت حسین امیری، سرمربی تیم ملی، در رقابت های جهانی حضور یافته است.

رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور ۲۶۸ شرکت کننده از ۵۳ کشور جهان از امروز آغاز شده و تا پنجم مرداد ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز