خبرگزاری کار ایران

بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان - کره جنوبی؛

تیم بسکتبال با ویلچر ایران مغلوب انگلیس شد / فردا مصاف با آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۶۹

مرحله دوم رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان امروز در شهر اینچئون کره جنوبی آغاز شد که تیم ایران در اولین دیدار خود در این مرحله نتیجه را به تیم انگلستان واگذار کرد.

مرحله دوم رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان امروز(سه شنبه) در شهر اینچئون کره جنوبی آغاز شد که تیم ایران در اولین دیدار خود در این مرحله نتیجه را به تیم انگلستان واگذار کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار تیم انگلستان با نتیجه نزدیک ۶۳ بر ۵۹ تیم ایران را مغلوب کرد.

تیم ملی ایران فردا(چهارشنبه) و در دومین روز از رقابت های مرحله دوم ساعت ۱۶:۴۵ به وقت محلی، به مصاف آرژانتین خواهد رفت و روز پنج شنبه هم برابر کره جنوبی به میدان می رود.

دیدارهای شش تیم برگزیده گروه های A و B تا پایان هفته برگزار می شود و پس از آن چهار تیم اول به دیدارهای مرحله پلی آف راه خواهند یافت، این روند در مورد ۶ تیم برگزیده گروه C و D نیز انجام می شود.

تیم ملی ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمانی با ویلچر جهان با سه تیم اول گروه A یعنی انگلستان، آرژانتین و کره جنوبی همگروه است.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها و در دیدارهای اول و دوم خود مغلوب اسپانیا و هلند شده بود و در دیدار سوم ژاپن را از پیش رو برداشت.

رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان از ۱۴ تیر ماه در شهر اینچئون کره جنوبی و با حضور ۱۶ تیم آغاز شده است. این رقابت ها تا ۲۳ تیر ماه ادامه دارد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با ترکیب وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، ابراهیم احمدی، مرتضی غریبلو، علیرضا احمدی، ایمان بیک زاده، مرتضی عابدی، حسن عبدی، غلامرضا نامی، اسماعیل حسین پور، محمد صحی و سامان بلاغی در این مسابقات شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز