خبرگزاری کار ایران

والیبال نشسته قهرمانی جهان - لهستان

ایران با غلبه بر اوکراین یک گام به فینال نزدیک‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۴۲۶

چهار تیم مصر، بوسنی، ایران و برزیل عصر امروز در مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال نشسته قهرمانی جهان برای راهیابی به دیدار نهایی به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران که به عنوان صدرنشین گروه B از گروه خود صعود کرده بود، با نتیجه قاطع سه بر صفر اوکراین را شکست داد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار ملی‌پوشان ایرانی در سه ست متوالی با امتیازات ۲۵ بر ۱۷،۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۵ حریف را مغلوب کردند. در دیگر دیدارهای برگزار شده برزیل سه بر دو روسیه را شکست داد و شگفتی‌ساز شد، مصر سه بر یک چین را شکست داد و بوسنی سه بر یک آلمان را از پیش رو برداشت.

بدین ترتیب چهار تیم مصر، بوسنی، ایران و برزیل امروز عصر برای راهیابی به دیدار نهایی به مصاف هم می‌روند. دیدار بین مصر و بوسنی ساعت ۱۷:۱۵ به وقت محلی و دیدار بین ایران و برزیل ساعت ۱۹:۱۵ امروز برگزار می‌شود و برندگان این دو دیدار به مسابقه نهایی راه خواهند یافت.

تیم ملی ایران پیش از این و در دیدارهای مرحله گروهی، تیم‌های عراق، مصر و آمریکا را پشت سر گذاشته بود.

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی جهان از ۲۵ خرداد تا یکم تیر به میزبانی کشور لهستان و در شهر البلاگ در جریان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز