خبرگزاری کار ایران

آقاکوچکی خبرداد:

حضور ملی‌پوشان بسکتبال با ولیچر ایران در در تورنمنت کره‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۴۵

تیم ملی ایران ۱۰ روز زودتر از موعد برگزاری مسابقات جام‌جهانی، وارد کره جنوبی می‌شود تا به همراه ۳ تیم دیگر در تورنمنتی چهارجانبه که در این کشور برگزار می‌شود، شرکت کند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درخصوص شرایط برگزاری تمرینات در مرحله اول اردوی آمادگی گفت: در نخستین مرحله از تمرینات ۱۸ بازیکن حضور داشتند و تمرینات بسیار فشرده انجام شد و روزانه در دو نوبت و در مجموع ۵ تا ۶ ساعت تمرین می‌کردیم، در واقع در مرحله اول محوریت بر انتخاب افراد بود و از مراحل بعدی روی تکنیک متمرکز خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، عباس آقاکوچکی افزود: این تمرینات سنگین و فشرده به خاطر این بود که بازیکنان را در شرایط سخت انتخاب کنیم و افرادی که به مرحله بعد راه می یابند، کسانی باشند که از نظر فیزیکی و تکنیکی توانایی های بالایی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: از بین این ۱۸ نفر، ۸ نفر به مرحله بعد راه یافتند و ۷ نفر از بازیکنان تیم ملی نیز به عنوان لژیونر در کشورهای اروپایی حضور دارند که از اردوی بعدی به جمع تیم ملی خواهند پیوست بدین ترتیب دومین مرحله از تمرینات با حضور ۱۵ بازیکن برگزار شده و در پایان این مرحله به ترکیب نهایی و ۱۲ نفره تیم خواهیم رسید و پس از آن اردوی سوم با حضور این ۱۲ نفر به صورت تخصصی تر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محل برگزاری اردوها گفت: در این دور از تمرینات که برای آمادگی شرکت در مسابقات جام‌جهانی و پاراآسیایی کره‌جنوبی برگزار می‌شود، تصمیم گرفتیم تمرینات را در استان‌هایی که در زمینه بسکتبال با ویلچر فعال هستند، برگزار کنیم، به همین منظور، مرحله اول تمرینات در زنجان برگزار شد و اردوی دوم نیز از ۳ تا ۱۳ خرداد در آمل انجام می‌شود.

آقاکوچکی در ادامه اعلام کرد: پس از برگزاری اردوی سوم، تیم ملی ایران ۱۰ روز زودتر از موعد برگزاری مسابقات جام‌جهانی، وارد کره جنوبی می‌شود تا به همراه ۳ تیم دیگر در تورنمنتی چهارجانبه که در این کشور برگزار می‌شود، شرکت کند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: این مسابقات برای تیم ما بسیار مفید خواهد بود و می‌تواند در جهت آماده‌سازی هرچه بیشتر ملی‌پوشان موثر واقع شود.

وی افزود: در رقابت‌های جام‌جهانی ۱۶ تیم حضور دارند که در ۴ گروه رقابت‌های مقدماتی را برگزار می‌کنند، ایران نیز در گروه خود با تیم های اسپانیا، هلند و ژاپن همگروه است و رقابت‌های مقدماتی را با این تیم‌ها برگزار می‌کند.

آقاکوچکی در پایان گفت: با توجه به محرومیت تیم ایران در سال‌های اخیر و اینکه برای اولین بار است حضور در مسابقات جام جهانی را تجربه می‌کنیم، شرایط سختی پیش رو داریم. البته تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتایج را بدست آوریم.

رقابت‌های جام جهانی بسکتبال با ویلچر از ۱۱ تا ۲۵ تیر ماه سال جاری به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز