خبرگزاری کار ایران

نت بولدینگ:

جایگاه ورزش معلولان در ایران بسیار ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۷۳

احساس کردم امسال فرصتی استثنایی است وشرایطی ایجاد شده که بتوانم کتابی را درمورد جنبش پارالمپیک برای افزایش آگاهی عموم مردم به چاپ برسانم.

نویسنده و گزارشگر انگلیسی و نویسنده کتاب جنبش پاراالمپیک با مشاور عالی، مسوول شورای راهبردی و معاون فرهنگی وزارت ورزش وجواان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، این دیدار صبح امروز در محل ساختمان شماره یک وزارتخانه با هدف بررسی وضعیت پارالمپیک در کشورهای مختلف انجام شد.

نت بولدینگ در حاشیه این نشست گفت: اولین بار در خلال بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن فعالیت خود را در خصوص ورزش معلولان آغاز کردم. احساس کردم امسال فرصتی استثنایی است وشرایطی ایجاد شده که بتوانم کتابی را درمورد جنبش پارالمپیک برای افزایش آگاهی عموم مردم به چاپ برسانم.

گزارشگر انگلیسی ادامه داد: به این ترتیب قصد دارم در فاصله ۴ سال از المپیک " لندن " تا المپیک " ریو " با موضوع پاراالمپیک در کشورهای مختلف چگونه پیگیری می شود و شرایط ورزش معلولان در کشورهای مختلف چگونه است را به تحریر درآورم و به همین دلیل به ایران سفر کردم.

وی در خصوص نتیجه نشستش با دکتر احمدی مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: معاون وزیر نمای کلی از جایگاه ورزش ایران در بخش های مختلف، نحوه ارتباط کاری، مدیریت ورزش و جذب منابع مالی را برای مان تشریح کرد.

نت بولدینگ یاداور شد: دکتر احمدی در مورد اهمیت و حمایت از افراد دارای معلولیت در تمدن اسلامی و فرهنگ اسلامی را بیان داشت ضمن اینکه وی اطلاعاتی در مورد وضعیت ورزش معلولان در چند سال اخیر به ویژه بعد از پیروزی انقلاب توضیح داد.

وی با مطلوب خواندن نتایج این نشست اظهار داشت: خوشبختانه ورزش معلولان در ایران از سابقه بسیار طولانی برخوردار است و جایگاه بسیار ارزشمندی دارد به طوریکه موفقیتهایی که معلولان در حوزه ورزش بدست آورده اند، از افراد سالم بیشتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز