خبرگزاری کار ایران

قهرمانی برای ما چندان مهم نبود؛

رضایی: مسابقات آسیا برای ما جنبه تدارکاتی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۷۹

مهم نیست مقابل چه تیم‎هایی بازی خواهیم کرد، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بتواند هر تیمی را شکست دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای ما جنبه تدارکاتی داشت.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی پس از شکست تیم ملی قزاقستان و کسب قهرمانی مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه در سالن شهید بهشتی مشهد، اظهارداشت: این مسابقات جنبه تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم جهت شرکت در مسابقات جهانی لهستان داشت و قهرمانی برای ما چندان مهم نبود.

وی افزود: سعی کردیم در این مسابقات از نیروهای جوانان خود استفاده کردیم تا بتوانند تجربه بیشتری برای رقابت‌های مهمتر آینده کسب کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در خصوص تیم قزاقستان گفت: این تیم برای اولین بار است که موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی شده است انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم ملی ایران داشت و در وقت دوم بازی نیز خطرساز شد.

رضایی درخصوص مسابقات جهانی لهستان و جدی‎ترین رقبای تیم ملی ایران در این مسابقات خاطرنشان کرد: مهم نیست مقابل چه تیم‎هایی بازی خواهیم کرد، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بتواند هر تیمی را شکست دهد.

وی تصریح کرد: ما تنها به آمادگی خودمان فکر می‎کنیم و امیدواریم بتوانیم از عنوان قهرمانی جهان خود در لهستان دفاع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز