خبرگزاری کار ایران

اله‌کرمی خبرداد:

چهارمین مرحله رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار می شود

کد خبر : ۱۳۷۷۵۱

این مسابقات به منزله رکوردگیری تیم ملی نیز محسوب شده و نفرات برگزیده طبق نظر کمیته فنی به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین با حضور نمایندگانی از ۹ استان کشور از اول بهمن‌ماه در تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رقیه اله‌کرمی با اعلام این خبر گفت: چهارمین مرحله مسابقات آزاد به عنوان آخرین مرحله دور مقدماتی نیز محسوب می‌شود و برگزیدگان این ۴ مرحله در مسابقات دور نهایی که اسفند ماه برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

وی افزود: بیش از ۴۰ تیرانداز خانم و آقا از استان های آذربایجان شرقی، ایلام، تهران، فارس، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان برای شرکت در مسابقات مرحله چهارم اعلام آمادگی کرده اند.

سرپرست انجمن تیراندازی خاطرنشان کرد: مسابقات همانند سه دور گذشته در دو کلاس SH۱ و SH۲، هفت ماده P۱، P۲، R۱، R۲، R۳، R۴، R۵ و در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار می‌شود و هدف از آن کشف استعدادهای جدید و نیز ایجاد فرصت برای تیراندازانی است که رکوردهای قابل قبولی را به ثبت رسانده‌اند و در صدد محک زدن توانایی های خود هستند. این مسابقات به منزله رکوردگیری تیم ملی نیز محسوب شده و نفرات برگزیده طبق نظر کمیته فنی به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین در ۵ مرحله در نظر گرفته شده که مراحل اول تا چهارم آن در ماه‌های تیر، شهریور و آبان برگزار شد و شرکت‌کنندگانی که موفق به ثبت بالاترین رکوردها شده باشند، در فینال این مسابقات که در مرحله پنجم برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

مسابقات مرحله چهارم از یکم تا چهارم بهمن‌ماه در تهران، سالن تیراندازی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز