خبرگزاری کار ایران

سازمان جهانی والیبال معلولین اعلام کرد؛

تیم ملی والیبال نشسته ایران در صدر رنکینگ جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۲

در بخش والیبال بانوان نیز تیم‌های چین، اوکراین و آمریکا در جایگاه اول تا سوم قرار دارند و تیم والیبال نشسته بانوان ایران نیز با امتیاز ۴۰۵ در جایگاه ۱۵ قرار گرفته است.

تیم ملی والیبال نشسته ایران، صدرنشین جدول رنکینگ جهانی و نایب قهرمان پارالمپیک لندن، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شد.

به گزارش ایلنا، این دعوت از سوی سازمان جهانی والیبال معلولین که به تازگی به سازمان جهانی پاراوالیبال تغییر نام داده، انجام شده است.

تیم ملی کشورمان به دلیل کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن دارای سهمیه مستقیم برای شرکت در رقابت های جهانی است.

در رقابت های جهانی لهستان و در بخش مردان ۱۶ تیم حضور دارند که تا کنون تیم هایی از کشورهای لهستان، ایران، بوسنی، آلمان، روسیه، هلند، برزیل، آمریکا، مصر، چین و انگلستان حضور قطعی دارند و تیم های باقی مانده برای کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی در تلاش هستند.

در بخش بانوان نیز ۱۲ تیم شرکت می کنند که تا کنون تیم های لهستان، چین، آمریکا، اوکراین، هلند، روسیه، برزیل، اسلوونی، انگلستان و ژاپن حضور قطعی دارند و تیم های باقی مانده نیز مشخص خواهند شد.

این مسابقات از ۲۱ خرداد تا یکم تیر ماه سال ۹۳ در کشور لهستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز