خبرگزاری کار ایران

انتخابی بسکتبال‌با ویلچر– تایلند؛

سومین پیروزی ایران مقابل چین رقم خورد / چین‌تایپه حریف بعدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۱۵

بعدازظهر امروز به وقت محلی تایلند، تیم ملی ایران مقابل چین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۶۹ بر ۵۳ حریف را مغلوب خود کند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر سومین دیدار خود در مرحله گروهی را هم با پیروزی به پایان برد.

به گزارش ایلنا، بعدازظهر امروز به وقت محلی تایلند، تیم ملی ایران مقابل چین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۶۹ بر ۵۳ حریف را مغلوب خود کند.

بدین ترتیب نمایندگان کشورمان با سه پیروزی برابر ژاپن، مالزی و چین، روز سه شنبه، ۵ آذر، چهارمین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی را مقابل چین تایپه برگزار می کنند.

در این مسابقات ۱۰ تیم در قالب دو گروه شرکت کرده اند که در گروه A تیم ملی ایران با ژاپن، چین، مالزی و تایوان هم گروه است و در گروه B نیز تیم های استرالیا، کره جنوبی، کویت، نیوزلند و تایلند قرار دارند.

در پایان این رقابت ها، به غیر از کره جنوبی که از سهمیه میزبانی استفاده می کند، ۳ تیم دیگر جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب می کنند و به همراه ۱۱ تیم منتخب از قاره های دیگر در رقابت های جهانی که تیر ماه سال ۹۳ در کره جنوبی برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

این رقابت ها از یکم تا هشتم آذرماه در شهر بانکوک برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز