خبرگزاری کار ایران

بازی‌های پاراآسیایی جوانان - مالزی؛

وزنه‌برداری طلایی شد / برتری بسکتبالیست‌ها بر میزبان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۰۴

رقابت‌های پاراآسیایی جوانان مالزی از چهارم آبان ماه آغاز شده و تا هشتم آبان ادامه خواهد داشت.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در سومین دیدار خود به پیروزی برابر میزبان دست یافت.

به گزارش ایلنا، در این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۷۵ بر ۳۰ از سد حریف گذشتند و صبح چهارشنبه در آخرین دیدار مرحله مقدماتی، به مصاف فیلیپین خواهند رفت. تیم ملی ایران پیش از برابر عراق و ژاپن به پیروزی رسیده بود.

تیم بسکتبال با ویلچر ۳ نفره نیز از ساعت ۱۹ امروز به وقت محلی در دومین دیدارش به مصاف فیلیپین خواهد رفت و ساعت ۱۴ فردا با ژاپن دیدار می کند.

ملی پوشان گلبال در آستانه حضور در نیمه نهایی

تیم ملی گلبال پسران در آخرین دیدار مرحله گروهی‌اش به مصاف چین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید و به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی رسید. ملی پوشان جوان گلبال برای صعود به مرحله نهایی باید با تیم دوم گروه دیگر رقابت کنند. کره و ژاپن مدعیان گروه دیگر هستند که یکی از آنها در نیمه نهایی باید با ایران رقابت کند. در گروه اول رقابت ها ایران، ‌ عراق، مالزی و چین حضور دارند و در گروه دوم نیز کره جنوبی، ژاپن، اردن و سوریه هستند. تیم ملی گلبال دختران نیز که در سومین بازی خود در مصاف با ژاپن ۸ بر ۵ تن به شکست داد در نوبت بعدازظهر بازی ها با چین روبه رو می‌شود.

آغاز به کار وزنه برداری ایران با دو طلا و نقره

در اولین روز از رقابت های وزنه برداری بازی های پاراآسیایی جوانان ملزی، دو نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند. محسن بختیار در دسته ۵۴ کیلوگرم موفق به مهار وزنه ۱۲۰ کیلوگرمی شد و به نشان طلا دست یافت، نمایندگان عراق و ازبکستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. علی سیفی، دیگر وزنه بردار ایران در دسته ۴۹ کیلوگرم نیز با ثبت رکورد ۹۲ کیلوگرم، پس از نماینده عراق به نشان نقره رسید.

رقابت‌های نوبت صبح در رشته وزنه‌برداری به پایان رسید و احمد دوستدار نماینده کشورمان در دسته ۵۹ از ساعت ۱۴ امروز به وقت محلی به مصاف حریفان می رود. رقابت‌های دسته سنگین‌وزن هم فردا صبح برگزار خواهد شد که میثم متقیان(۱۰۷ + کیلوگرم) و مهدی صیادی(۱۰۷ کیلوگرم) به رقابت با حریفان خواهند پرداخت. ایران با ۵ وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت کرده است.

رقابت‌های پاراآسیایی جوانان مالزی از چهارم آبان ماه آغاز شده و تا هشتم آبان ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز