خبرگزاری کار ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد؛

جام ملت‌های ۲۰۱۵ بدون تبانی برگزار شد / ثبت موفقیتی بزرگ برای فوتبال استرالیا

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۳۱

مسابقات جام ملت‌های آسیا در مجموع موفقیت بزرگی برای فوتبال استرالیا و همچنین کل قاره بود به طوریکه بیشترین تعداد تماشاگر در ورزشگاه‌ها و همچنین بیننده تلویزیونی را داشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی اعلام کرد مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۵ این قاره بدون هیچگونه تبانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، الکس سوسی دبیر کل کنفدراسیون آسیا گفت: موفقیت جام ملت های آسیا در برگزاری مسابقاتی بدون تبانی بسیار دلگرم کننده است. این امر بدون حمایت و تلاش‌های تمامی بخش‌های دخیل در برگزاری مسابقات امکان پذیر نبود و می‌تواند الگویی برای دیگر رویدادهای ورزشی آسیا باشد.

دیوید گالوپ رئیس اجرایی فدراسیون فوتبال استرالیا نیز اظهار کرد: این فدراسیون با مسئله تبانی به شدت برخورد می‌کند. علاوه بر این مسابقات جام ملت‌های آسیا در مجموع موفقیت بزرگی برای فوتبال استرالیا و همچنین کل قاره بود به طوریکه بیشترین تعداد تماشاگر در ورزشگاه‌ها و همچنین بیننده تلویزیونی را داشت.

مبارزه با تبانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا نتیجه اجرای برنامه ای تحت عنوان ' The AFC Integrity Action Plan ' بود که کنفدراسیون آسیا طی آن قبل از شروع مسابقات با همکاری فدراسیون و دولت استرالیا برنامه‌های متعددی را از جمله افزایش آگاهی و آموزش بازیکنان، مربیان و داوران برگزار کرد و در طول مسابقات نیز با استفاده از فن آوری های جدید، از نزدیک بازارهای شرط بندی جهانی را زیر نظر گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز