خبرگزاری کار ایران

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

۱۸ اسفند میزبان جام ملت های آسیا مشخص می‌شود / رقابت ایران یا امارات برای ۲۰۱۹

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۷۷

برای کسب این میزبانی دو کشور ایران و امارات متحده عربی رقابت دارند و پرونده عربستان به دلیل رعایت نشدن برخی شروط مورد نظر AFC کنار گذاشته شده است.

نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) که روز هجدهم اسفند ماه در بحرین برگزارمی شود، میزبان هفدهمین دوره جام ملت های آسیا را مشخص می کند.

به گزارش ایلنا، برای کسب این میزبانی دو کشور ایران و امارات متحده عربی رقابت دارند و پرونده عربستان به دلیل رعایت نشدن برخی شروط مورد نظر AFC کنار گذاشته شده است.

در حال حاضر بازرسان ویژه این کنفدراسیون سرگرم بازدید از تاسیسات ورزشی امارات هستند و عوامل دیگری نظیر زمین تمرین، تدابیر امنیتی و زیرساخت های حمل و نقل این کشور را نیز مد نظر قرار می دهند. این بازرسان هفته گذشته هم از امکانات ورزشی ایران بازدید کردند و گزارش مکتوب خود را به AFC ارائه خواهد کرد.

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه ۱۸ اسفند منامه بحرین پس از بررسی گزارش بازرسان AFC و درنظر گرفتن همه جوانب، رای نهایی خود را درخصوص میزبانی جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا اعلام خواهد کرد.

استرالیا از ۱۹ دی تا ۱۱ بهمن جاری میزبان شانزدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا بود که توانست برای نخستین بار، عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز