خبرگزاری کار ایران

یک پرونده باز با ویلیامز دارم!

کی‌روش: حرف بزنم شغلم از دست می‌رود / نمی‌دانم در ایران می‌مانم یا نه!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۸۲

من نمی‌توانم در حال حاضر احساسم را بگویم به عراق تبریک می‌گویم و به بازیکنان و هواداران ایران که مستحق بهتر از این بودند هم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که یک پرونده باز برای ویلیامز استرالیایی دارد و اگر حرفی بزند پرونده مربیگری او برای مادام‌العمر بسته خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش که پس از شکست تیم ملی ایران مقابل عراق و حذف از جام شانزدهم در نشست خبری شرکت کرده بود، در ابتدای صحبت‌های خود گفت: در مورد داور این بازی حرف نمی‌زنم، چون حرف بزنم شغلم را از دست خواهم داد. من به داوری این دیدار عتراض دارم. اگر درباره اخراج پولادی حرف بزنم ۳۳ سال مربیگری‌ من تمام می‌شود که این این منصفانه نیست.

وی در ادامه افزود: اگر در ابتدای بازی انتقاد کردم قصد بی‌احترامی نداشتم و تنها به سلامت‌فیزیکی بازیکنان حساسیت داشتم و فکر می‌‌کردم دروازبان عراق پولادی را هل داد. چه کسی باید اخطار می‌گرفت؟ به عراقی‌ها تبریک می گویم و به تیم خودم آفرین.

کی‌روش در مورد ضربات پنالتی نیز گفت: می‌توانید تصور کنید چه حسی دارم؟ من نمی‌توانم در حال حاضر احساسم را بگویم به عراق تبریک می‌گویم و به بازیکنان و هواداران ایران که مستحق بهتر از این بودند هم تبریک می‌گویم.

وی در ادامه با تاکید بر اعتراض خود در مورد داور استرالیای این دیدار متذکر شد: با تمام احترامی که برای تمام مقامات قائل هستم از رئیس AFC تقاضا می‌کنم این موارد را بررسی کند، چون به این داوری اعتراض دارم چراکه روی کار ما تاثیرگذار بود. اهالی رسانه هم بررسی کنند. اگر چیزی بگویم من را محروم می‌کنند. من هنوز یک پرونده باز با ویلیامز دارم که به او توهین کردم و اگر بخواهم حرفی بزنم من را محروم خواهند کرد. نمی‌دانم چرا ویلیامز برای این دیدار انتخاب شد؟ AFC باید جواب سوال را من را بدهد حتی اگر مقابل آنها زانو بزنم ولی دوست دارم جواب سوال من را بدهند.

سرمربی ایران همچنین تصریح کرد: اگر بگویم امشب چه شده مادم العمر من را محروم خواهند کرد. برای تمام بازیکنان شجاع ایران که عملکرد خوبی در ۱۲۰ دقیقه داشتند بهترین تشکرها را بیان می‌کنم.

وی درباره ادامه کار خود در تیم ملی ایران نیز گفت: واقعا نمی‌دانم. نمی‌دانم ادامه حضورم در ایران آیا منطقی است یا نه.

ادامه دارد…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز