خبرگزاری کار ایران

عربستان یکی از بهترین‌های جام بود؛

کاسیموف: قول می‌دهم کره جنوبی را ببریم / همواره به انتقام گرفتن از کره فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۵۰

ما همواره به شکستی که مقابل کره متحمل شدیم فکر می کنیم. فکر می کنم بازیکنانم در این بازی بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. بازی با کره خیلی جذاب خواهد بود.

میرجلال کاسیموف گفت: شکست ازبکستان مقابل کره جنوبی در رقابت های مقدماتی جام جهانی را جبران خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ازبکستان با برتری ۳ بر یک مقابل عربستان به عنوان تیم دوم گروه B روز پنجشنبه با کره جنوبی به عنوان سرگروه B بازی خواهد داشت.

میرجلال کاسیموف که در ژوئن سال ۲۰۱۳ به همراه ازبکستان در رقابت های مقدماتی جام جهانی در سئول با نتیجه یک بر صفر به کره باخت، گفت: قول می دهیم که کره را شکست دهیم. ما همواره به شکستی که مقابل کره متحمل شدیم فکر می کنیم. فکر می کنم بازیکنانم در این بازی بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. بازی با کره خیلی جذاب خواهد بود.

سرمربی ازبکستان در خصوص بازی با عربستان اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم بازی دشواری بود. هر دو تیم برای صعود بازی می کردند. عربستان بازیکنان خیلی خوبی دارد و این موضوع را نشان دادند. به نظر من آنها یکی از بهترین تیم های آسیا هستند اما فکر می کنم تیم ما بهتر بود و به خوبی هم در این بازی برنده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز