خبرگزاری کار ایران

چین ۲ - کره شمالی یک؛

صعود مقتدرانه اژدهای چینی به مرحله‌حذفی / تنبیه در انتظار شمالی های ناکام

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۲۹

چین با شکست کره شمالی به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی شد تا حریف استرالیا در مرحله بعد شود. کره ای ها هم بدون امتیاز با جام شانزدهم وداع کردند.

تیم چین با شکست کره‌شمالی به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی شد تا حریف استرالیا در مرحله بعد شود. کره‌ای‌ها هم بدون امتیاز با جام شانزدهم وداع کردند تا احتمالا تنبیهات خاص مسئولان این کشور در انتظارشان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدار حساس از گروه دوم جام‌ملت‌های آسیا که با قضاوت عبد الرحمن عبدو از قطر در ورزشگاه کانبرا دو تیم چین و کره شمالی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر تیم چین به پایان رسید.

ترکیب چین:وانگ دالی، ژانگ لینپنگ، می فانگ، کای هولکانگ، هائو جونمین، ژانگ چنگدونگ، ژنگ ژی، جیانگ ژیپنگ، یو های، سان که، جائو لین

ترکیب کره‌شمالی:میونگ گوک ری، هیون جین سیم، کوانگ ایک جان، هاک سو رو، سونگ هیوک جانگ، هیوک چول او، سونگ چول پاک، یونگ جی ریانگ، کوک چول جانگ، کوانگ ریونگ پاک، ایل گوان جونگ

هنوز بازی شکل نگرفته بود که در ثانیه ۴۰ چینی‌ها به گل رسیدند. اژدها که به نظر می‌رسد دوباره می‌خواهد در فوتبال‌آسیا قدرت‌نمایی کند در طول بازی هم برتری محسوسی بر حریف‌شمالی خود داشت و در نهایت هم با ۲ گل نیمه اول را برنده به رختکن رفتند.

سان که در دقایق یک و ۴۲ گل‌های نیمه نخست را برای اژدهای آسیا به ثمر رساند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ جا چونگ هیونگ برای کره شمالی گلزنی کرد تا اختلاف به یک گل برسد اما تلاش شمالی ها که دو بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند تا پایان به جایی نرسید تا این تیم با سه شکست پیاپی و به ثمر رساندن تنها دو گل در طول ۲۷۰ حضور در جام شانزدهم به خانه برگردند.

در مقابل چین با صدرنشینی در گروه دوم معادلات این گروه را بر هم زد و نشان تیم متحول شده ای را در اختیار دارد که می تواند برای حریفان مرحله حذفی دردسرساز شود. چین در مرحله بعد باید به مصاف استرالیای زخم خورده از دیدار مقابل کره جنوبی برود.

جدول رده‌بندی این گروه در پایان رقابت های مرحله گروهی به این شرح است:

۱ - چین با ۹ امتیاز

۲ - ازبکستان با ۶ امتیاز

۳ - عربستان با ۳ امتیاز

۴ - کره شمالی بدون امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز