خبرگزاری کار ایران

از احتمال تغییر نتیجه نگران بودم؛

کی روش: حالا به فکر بازی با امارات هستیم / آزمون می تواند مثل فان نیستلروی شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۰۷

هیچ گاه عصبانی نمی شوم و فقط سعی می کنم تیم خود را به بهترین شکل اداره کنم. در دقایق پایانی بازی از امکان تغییر نتیجه بازی نگران بودم و این اصلا نشانی از عصبانیت من ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: مصدومیت سردار آزمون جدی نیست و او آینده درخشانی دارد و حتی می توان مانند فان نیستلروی یک بازیکن بزرگ جهانی شود.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش روز پنجشنبه پس از پیروزی یک برصفر تیم ملی ایران مقابل تیم ملی قطر و صعود به مرحله بعد مسابقات جام ملت های آسیا، گفت: مصدومیت سردار آزمون جدی نیست اما باید منتظر نظر نهایی پزشکان درباره این بازیکن باشیم.

وی در خصوص گل سردارآزمون در دیدار مقابل قطر، ادامه داد: گل فوق العاده ای را مشاهده کردیم و سردار آزمون به عنوان یک بازیکن جوان در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد و در این دیدار هم با چرخش بی نظیر خود به من کمک زیادی کرد و او می تواند به یکی از مهاجمان بزرگ فوتبال دنیا مثل فان نیستل روی تبدیل شود و قطعا آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ایران تا این جای کار یکی از با انضباط ترین تیم ها بوده است. نگرش ما در هر بازی برای همان بازی است و تمرکز خود را برای آن می گذاریم.

وی تصریح کرد: از حالا به فکر بازی با امارات هستیم و بعد از یک ریکاوری به دنبال موفقیت در آن دیدار خواهیم بود.

وی اظهار داشت: در دیدار با قطر می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما دیگر باید این دیدار را فراموش کنیم.

کی روش درخصوص حضور پر تعداد خانم ها در ورزشگاه و اینکه آیا نباید نگرش ما برای حضور بانوان در ورزشگاه تغییر کند، گفت: با احترام زیادی که برای بانوان قائل هستم هیچ نقطه نظری در این باره ندارم.

وی در مورد دیدار تیم ملی با قطر، ادامه داد: بازی خوبی را برگزار کردیم و ما می توانستیم در نیمه دوم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. این برد را به همه هواداران خوب خودمان در استرالیا تقدیم می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با عصبانیت های خود در طول بازی گفت: هیچ گاه عصبانی نمی شوم و فقط سعی می کنم تیم خود را به بهترین شکل اداره کنم. در دقایق پایانی بازی از امکان تغییر نتیجه بازی نگران بودم و این اصلا نشانی از عصبانیت من ندارد.

وی افزود: امروز مقابل تیمی بازی کردیم که بسیار قد بلند بودند و از این طریق می توانستند فرصت های خوبی را روی دروازه ما ایجاد کنند. دوست دارم در بازی های تیم ملی با گل های بیشتری برنده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز