خبرگزاری کار ایران

پس از پیروزی بر بحرین صورت‌گرفت؛

بازیکنان تیم ملی وارد سیدنی شدند / تشویق ملی‌پوشان در آسمان‌استرالیا

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۴۹

خلبان هواپیما با اشاره به حضور اعضای تیم ملی ایران، پیروزی در دیدار دیشب را به این تیم تبریک گفت و برای تیم ملی ایران در بازی های بعد هم آرزوی موفقیت کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی صبح روز دوشنبه از ملبورن به سیدنی بازگشت که خلبان و مسافران هواپیمای حامل ملی پوشان فوتبال ایران برای این تیم سنگ تمام گذاشته و آنان را به شدت تشویق کردند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی دیروز در دیدار نخست خود در گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ برابر بحرین صبح امروز(دوشنبه) به وقت محلی ملبورن را ترک کرده و به سیدنی بازگشت.

پرواز تیم ملی ایران ساعت ۱۱ صبح به وقت محل انجام شد و ملی پوشان بعد از یک ساعت و ۲۰ دقیقه وارد فرودگاه سیدنی شدند. خلبان هواپیما با اشاره به حضور اعضای تیم ملی ایران، پیروزی در دیدار دیشب را به این تیم تبریک گفت و برای تیم ملی ایران در بازی های بعد هم آرزوی موفقیت کرد.

بعد از صحبت‌های خلبان، مسافران پرواز که اکثرا استرالیایی بودند به افتخار تیم ملی ایران دست زده و آنان را بشدت تشویق کردند.

تیم ملی ایران دیروز بحرین را ۲ بر صفر برد و ۲ دیدار آینده خود را در روزهای ۲۵ و ۲۹ دی‌ماه به ترتیب برابر قطر و امارات در شهرهای سیدنی و بریزین برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز