خبرگزاری کار ایران

حمایت تماشاگران کمک‌بزرگی بود؛

کفاشیان: با حمایت تماشاگران در استرالیا احساس غربت نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۳۷

امروز ایرانیان حاضر در ورزشگاه امی پارک ملبورن مشتاقانه حاضر شدند و فراتر از انتظار و در طول مدت ۹۰ دقیقه تیم ملی را تشویق کردند. حتی زمانی که در ابتدای دیدارگل نزده بودیم، این روند ادامه داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حمایت تماشاگران در دیدار بحرین کمک بسیار زیادی به تیم ملی کرد و با این حمایت ها در استرالیا احساس غربت نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان بعد از پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل بحرین در چارچوب جام ملت های آسیا اظهار داشت: امیدوارم در دیدارهای بعدی هم همه هواداران پرشور به ورزشگاه بیایند و به طور قطع با این حمایت ها در استرالیا احساس غربت نخواهیم کرد.

وی افزود: این پیروزی را به همه مردم ایران و به خصوص کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک دیدارتیم ملی را تماشا کردند تیریک می گویم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: امروز ایرانیان حاضر در ورزشگاه امی پارک ملبورن مشتاقانه حاضر شدند و فراتر از انتظار و در طول مدت ۹۰ دقیقه تیم ملی را تشویق کردند. حتی زمانی که در ابتدای دیدارگل نزده بودیم، این روند ادامه داشت.

عبدالحسین وهاجی سفیر ایران در استرالیا و علی کفاشیان رییس فدراسیون در پایان دیدار ایران و بحرین به رختکن تیم ملی رفتند و به بازیکنان و کادر فنی این برد را تبریک گفتند.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه سی شانزدهمین دوره جام ملتهای آسیا با تیم های بحرین، قطر و امارات متحده عربی همگروه است در نخستین دیدار امروز(یکشنبه) در ورزشگاه امی پارک ملبورن تیم بحرین را ۲ بر صفر و با گلهای احسان حاج صفی و مسعود شجاعی شکست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز