خبرگزاری کار ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد؛

ویلیامز استرالیایی دیدار ایران و بحرین را قضاوت می‌کند / تیم ملی فردا سفید پوش است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۰۷

ویلیامز استرالیایی تا به حال بازیهای زیادی از تیم های ایرانی از جمله استقلال، سپاهان و ذوب آهن را در آسیا را قضاوت کرده است. او داور بازی ایران و کره جنوبی در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ هم بوده است.

داوران استرالیایی دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ را قضاوت می کنند.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بنجامین ویلیامز استرالیایی به همراه دو هموطن خود ماتیو کرم و پائول سترانگولو دیدار ایران برابر بحرین را قضاوت می‌کنند.

کریستوفر بیس از استرالیا و آکایی یاگی هم از ژاپن داور و کمک داور ذخیره این بازی خواهند بود. ویسنت یوئن از هنگ کنگ هم ناظر بازی فرداست و جان چیا از سنگاپور عملکرد داوران را نظارت خواهد کرد. ویلیامز استرالیایی تا به حال بازیهای زیادی از تیم های ایرانی از جمله استقلال، سپاهان و ذوب آهن را در آسیا را قضاوت کرده است. او داور بازی ایران و کره جنوبی در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ هم بوده و در جام جهانی برزیل نیز ۳ دیدار را سوت زده است. دیدار تیم‌های ایران و بحرین فردا(یکشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ۳۰۰۵۰ نفری ملبورن برگزار می‌شود.

در همین حال جلسه هماهنگی بازی ایران و بحرین امروز با حضور مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و سرپرست تیم ملی بحرین برگزار شد. این نشست از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک ساعت برگزار شد و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر قوانین و دستورالعمل های رقابتهای جام ملتهای آسیا را تشریح کرد. بر اساس تصمیم اتخاذ شده قرار است بازیکنان ایران در دیدار برابر بحرین از لباس، شورت و جوراب سفید در دیدار برابر بحرین استفاده کنند. دروازه بان ایران هم لباس یک دست مشکی خواهد پوشید. کاور بازیکنان ذخیره ایران هم قهوه ای خواهد بود.

تیم ملی بحرین هم در دیدار فردا لباس، شورت و جوراب قرمز می پوشد و دروازه بان این تیم نیز لباس زرد رنگ به تن می کند. کاور بازیکنان جانشین تیم بحرین هم آبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز