خبرگزاری کار ایران

امان از بی‌دقتی تازه‌واردها؛

تساوی بدون گل ایران و عراق در نیمه نخست

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۲۱

دقیقه ۴۲ علی یاسین، ‌ شوت زمینی و محکم وحید امیری را درازکش و ناقص دفع کرد تا توپ در چند قدمی دروازه به وریا غفوری برسد اما غفوری در عین ناباوری این توپ را به بالای دروازه کوبید!

نیمه نخست دیدار تدارکاتی ایران و عراق بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، این دیدار از ساعت ۱۸ به وقت‌محلی(۱۰:۳۰ به وقت‌تهران) در ورزشگاه وین سیدنی و در حضور بیش از ۷ هزار تماشاگر برگزار شد که دو تیم در نیمه نخست به تساوی بدون گل دست یافتند.

دو تیم در این نیمه فوتبال کم افت و خیزی را به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در میانه‌های میدان ضربه می‌خورد. اولین فرصت ایران برای گلزنی در این نیمه، ‌ با فرار سردار آزمون به عمق‌دفاع حریف به دست آمد، اما وحید امیری پاس زمینی و بدون نقص آزمون را با ضربه‌ای بی‌دقت از روی خط شش قدم به بالای دروازه عراق کوبید. آزمون دقیقه ۳۴ با خطای مسلم روی علی فایز، کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۲ علی یاسین، ‌ شوت زمینی و محکم وحید امیری را درازکش و ناقص دفع کرد تا توپ در چند قدمی دروازه به وریا غفوری برسد، اما غفوری در عین ناباوری این توپ را به بالای دروازه کوبید تا بهترین فرصت گلزنی ایران در نیمه نخست هدر برود.

نکته جالب درباره ترکیب ایران، استفاده کی‌روش از کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون به صورت همزمان در خط حمله بود تا ترکیب ایران از ۱-۳ - ۲-۴ مورد علاقه کی‌روش به ۲-۴ - ۴ تبدیل شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار با ترکیب ابتدایی علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی‌گنجی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، وریا غفوری، وحید امیری، رامین رضائیان، سروش رفیعی، سردار آزمون، هاشم بیگ‌زاده و مهرداد پولادی به میدان رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز