خبرگزاری کار ایران

پس از قهرمانی در برزیل؛

قهرمان جام جهانی با استقبال هزاران آلمانی وارد برلین شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۵۰

اعضای تیم ملی آلمان با یک دستگاه اتوبوس بدون سقف راهی مرکز شهر و محل دروازه براندنبورگ شدند که از سوی شهرداری برلین برای برگزاری جشن آماده شده بود.

تیم فوتبال آلمان قهرمان بیستمین دوره جام جهانی روز سه شنبه در میان استقبال هزاران نفر از مردم آلمان وارد برلین پایتخت این کشور شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آلمان درحالی وارد برلین شد که از ساعت ها قبل هزاران آلمانی در دروازه معروف براندنبورگ برای استقبال از بازیکنان این تیم، انتظار می کشیدند.

بر اساس این گزارش، بازیکنان تیم فوتبال آلمان پس از فرود در فرودگاه برلین در حالی که پرچم آلمان را در دست داشتند با تکان دادن پرچم کشورشان به ابراز احساسات استقبال کنندگان پاسخ گفتند.

فیلیپ لام کاپیتان تیم فوتبال آلمان در حالی که جام جهانی را در دست داشت اولین بازیکنی بود که وارد محوطه تعیین شده فرودگاه برلین شد، پس از او باستین شواین اشتایگر با در دست داشتن پرچم آلمان وارد شد و سایر بازیکنان پشت سر او قرار داشتند.

یواخیم لوو سرمربی تیم فوتبال آلمان در حالی که چمدانی را با خود حمل می کرد، وارد محوطه فرودگاه شد.

تیم ملی آلمان پس از آن با یک دستگاه اتوبوس بدون سقف راهی مرکز شهر و محل دروازه براندنبورگ شدند که از سوی شهرداری برلین برای برگزاری جشن آماده شده بود.

تیم فوتبال آلمان بامداد دوشنبه با نتیجه یک بر صفر تیم آرژانتین را در دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شکست داد و برای چهارمین بار قهرمان این مسابقات شد.

آلمان پیش از این در سالهای ۱۹۵۴،۱۹۷۴، ۱۹۹۰ عنوان قهرمانی جام جهانی فوتبال را به دست آورده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز