خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

اسکولاری از تیم ملی فوتبال برزیل کناره گیری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۸۴

اسکولاری تا پیش از این با وجود دو شکست سنگین تیمش در نیمه نهایی و رده بندی برابر آلمان و هلند مدعی بود که کارنامه چندان بدی در جام بیستم نداشته است و حاضر به استعفا نیست.

با کسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴، سرمربی تیم ملی برزیل به طور رسمی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایلنا، فشار رسانه ها و افکار عمومی از لوئیز فلیپه اسکولاری به خاطر نمایش ضعیف تیمش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که در مرحله نیمه نهایی آن ۷ بر یک به آلمان باخت و در رده‌بندی با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب هلند شد، سرانجام فیل بزرگ را وادار به تحویل نامه استعفایش به فدراسیون فوتبال برزیل کرد.

اسکولاری تا پیش از این با وجود دو شکست سنگین تیمش مدعی بود که کارنامه چندان بدی در جام بیستم نداشته است و حاضر به استعفا نیست اما ظاهرا این مربی ۶۵ ساله که سال ۲۰۰۲ برزیل را قهرمان جام جهانی کرد در تصمیمش تجدید نظر کرده است و می‌‌خواهد قبل از آنکه سران فدراسیون فوتبال برزیل اخراجش کنند خود از سمتش کناره‌گیری کند.

برزیل جام جهانی را خوب شروع کرد و به عنوان صدرنشین گروه نخست راهی مرحله حذفی شد اما پیشروی این تیم در مراحل حذفی هرچه گذشت ضعیف و ضعیف‌تر شد تا در نهایت با قبول سنگین‌ترین شکست تاریخ خود از رسیدن به فینال بازماند و بعد از آن هم در مصاف برای کسب رده سوم به هلند باخت.

دومین دوره مربیگری اسکولاری در سلسائو در سال ۲۰۱۲ آغاز شد و او از آن زمان تاکنون در ۲۹ بازی تیم ملی برزیل را هدایت کرد و ۱۹ پیروزی همراه با آن کسب کرد. اسکولاری سال گذشته حتی سلسائو را در خاک خودش قهرمان جام کنفدراسیون‌ها کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز