خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

یوآخیم لو: ترسی از آرژانتین ندارم / مسی تنها تهدید تیم آلمان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۹۰

من ترسی از آرژانتین ندارم. فکر می کنیم می توانیم از توان خود استفاده کنیم و اگر بازی خود را تحمیل کنیم، قهرمان می شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تاکید کرد که آنها ترسی از آرژانتین ندارند و با اعتماد به نفس در فینال جام جهانی شرکت می کنند.

به گزارش ایلنا، یوآخیم لو اذعان کرد که حریفان آنها در مقایسه با تورنمنت های قبلی قویترند و لیونل مسی تنها تهدید برای تیم آلمان نیست.

با این حال لو باور راسخ داشت که آلمان درصورتی که با تمام توان بازی کند، به چهارمین قهرمانی خود دست می یابد.

وی گفت: من ترسی از آرژانتین ندارم. فکر می کنیم می توانیم از توان خود استفاده کنیم و اگر بازی خود را تحمیل کنیم، قهرمان می شویم.

لو گفت: در این تورنمنت آرژانتین عملکرد عالی داشته است و دفاع آن قویتر از جام ۲۰۱۰ است. تیم آنها فقط مسی نیست و اگر این گونه فکر کنیم اشتباه است. البته او می تواند سرنوشت یک بازی را تعیین کند، اما آنها بسیار سازمان یافته ترند.

سرمربی آلمان گفت: ما می دانیم که می توانیم تاریخ را بنویسیم. دو تیم هم سطح هستند، اما فکر می کنم بعد از آخرین دیدارهای خود، اعتماد به نفس لازم را داریم.

آلمان در طول تورنمنت امسال به خاطر فوتبال زیبا، بی باک و کارآمد خود مورد تحسین قرار گرفت. این تیم در مرحله نیمه نهایی، برزیل میزبان جام را هفت بر یک شکست داد.

لو گفت: این تیم حتی اگر در این دیدار شکست بخورد تا آینده دور موفق خواهد بود.

وی گفت: اگر ببازیم تیم فرو نمی پاشد. این تیم آینده دارد.

لو گفت: فکر نمی کنم هیچ یک از قهرمانان گذشته جام جهانی در تمام طول رقابت ها خوب بازی کرده باشند.

وی در پایان افزود: برای من این دیدار بزرگترین چالشی نیست که داشته ام. پیش از این هر یک از دیدارهای مرحله حذفی چالش بوده است. می دانید که برای رسیدن به این مرحله باید مسابقات مهمی را پشت سر بگذارید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز