خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی برزیل؛

مارادونا: آرژانتین از خواب غفلت بیدا نشود، ‌ دچار دردسر خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۸۴

مسی در تیم بسیار تنها است. خط میانی آرژانتین افت کرده و هیچ خلاقیتی ندارد. اگر مسی بازی را به پیش نبرد، بدون شک ما در دور بعد حذف خواهیم شد.

اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است تیم ملی کشورش با ادامه این روند از ادامه رقابت‌های جام جهانی حذف خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو مارادونا در این باره گفت: به نظرم آرژانتین هنوز کارش را در جام‌جهانی شروع نکرده، نه از سرعت بالایی برخوردار است و نه در خط حمله جنب و جوش دارد. با تماشای بازی‌های این تیم حسی در من ایجاد می‌شود که بسیار قوی است، حسی آمیخته از یأس، عصبانیت و ناراحتی.

وی با بیان اینکه کار تیمی آرژانتین باید به مراتب بهتر از این‌ها باشد، متذکر شد: مسی در تیم بسیار تنها است. خط میانی آرژانتین افت کرده و هیچ خلاقیتی ندارد. اگر مسی بازی را به پیش نبرد، بدون شک ما در دور بعد حذف خواهیم شد.

ال دیه‌گو همچنین با بیان اینکه این آرژانتین تنها از ۴۰ درصد توان خود استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: در تیم ما بازیکنانی هستد که هنوز کار خود را در جام جهانی شروع نکرده‌اند.

وی درباره دیدار آرژانتین با بلژیک در دور بعدی جام جهانی نیز افزود: بازی با بلژیک با تمام مسابقاتی که تا الان داشتیم فرق دارد. اگر آرژانتین از خواب غفلت بیدا نشود، ‌ دچار دردسر خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز