خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

سرمربی شیلی: قدرت فوتبال شیلی را به دنیا نشان دادیم / برزیل تیم برتر میدان نبود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۸۳

برزیل به هیچ وجه در این دیدار تیم برتر میدان نبود. از یک سو ناراحتم و از یک سو خوشحالم. پس از ۱۲۰ دقیقه بازی برابر تیم قدرتمندی مثل برزیل باختن در ضربات پنالتی خیلی ناراحت کننده است.

سرمربی تیم ملی شیلی ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش برابر برزیل گفت: شیلی قدرت خود را در جام جهانی به دنیا نشان داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی شیلی با وجود شایستگی در ضربات پنالتی مغلوب برزیل شد و از جام جهانی کنار رفت.

خورخه سامپائولی سرمربی آرژانتینی شیلی پس از حذف تیمش از جام جهانی گفت: جام جهانی همین است. در یک لحظه همه چیز برای ما به پایان رسید و ما اکنون شکست خوردیم اما چیزی که من را آرام می‌کند این است که توانستیم قدرت‌مان را در این دیدار نشان دهیم. همان قدرتی که در مرحله گروهی توانستیم برابر تیم‌های بزرگی چون اسپانیا و هلند نشان دهیم.

وی افزود: برزیل به هیچ وجه در این دیدار تیم برتر میدان نبود. از یک سو ناراحتم و از یک سو خوشحالم. پس از ۱۲۰ دقیقه بازی برابر تیم قدرتمندی مثل برزیل باختن در ضربات پنالتی خیلی ناراحت کننده است.

سرمربی تیم ملی شیلی درباره احساسش گفت: احساس افتخار می‌کنم به بازیکنانم که ۱۲۰ دقیقه فوتبال دقیق و حساب‌ شده‌ای برابر برزیل از خود نشان دادند. بازیکنانم هرچه در توان داشتند رو کردند اما این بازی لحظات سختی هم برای من داشت. وقتی توپ پینلا به دیرک دروازه اصابت کرد بسیار ناراحت شدم. می‌خواستم یک روز باور نکردنی برای مردم شیلی رقم بزنیم که این اتفاق رخ نداد.

سامپائولی در ادامه درباره مدعیان قهرمانی در جام جهانی گفت: برزیل قطعا یکی از شانس‌های قهرمانی است اما کارشان آسان نخواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه نتایجی در دیگر دیدارها رقم می‌خورد اما مطمئنا این پیروزی بزرگ روحیه بازیکنان برزیل را برای سایر بازی‌های جام بالا می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز