خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

امروز آخرین تمرین تیم ملی در سائوپائولو / تمرینات تاکتیکی برای دیدار با بوسنی

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۴۷

شاگردان کارلوس کی روش ظهر امروز دوشنبه به وقت برزیل آخرین تمرین تاکتیکی خود در این شهر را برگزار خواهند کرد تا خود را برای دیدار با بوسنی در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده کنند.

تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود قبل از ترک شهر سائوپائولو را در کمپ کورینتیانس ظهر امروز دوشنبه به وقت برزیل برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاگردان کارلوس کی روش که بعد از دیدار برابر آرژانتین بلافاصله از بلوهوریزنته به شهر سائوپائولو برگشتند، ظهر امروز دوشنبه به وقت برزیل آخرین تمرین تاکتیکی خود در این شهر را برگزار خواهند کرد و عصر نیز راهی شهر سالوادور خواهند شد تا خود را برای دیدار با بوسنی در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار مرحله مقدماتی برابر نیجریه به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و در دیدار برابر آرژانتین نیز با یک گل شکست خورد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در صورتی می تواند به مرحله بعدی صعود کند که برابر بوسنی به پیروزی برسد و نیجریه هم با بیش از یک گل برابر آرژانتین شکست بخورد. تساوی نیجریه برابر آرژانتین حتی اگر با پیروزی شاگردان کی روش برابر بوسنی همراه باشد، ایران را از رسیدن به مرحله بعد محروم خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز