خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

پولادی: حالا دنیا به فوتبال ایران احترام می گذارد / داور با آرِژانتین مهربان بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۳۱

داور یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت. در رختکن فیلم بازی را دیدیم و متوجه شدیم که یک پنالتی برای ما گرفته نشده است. فکر می‌کنم که داور با آنها مهربان بود.

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: پیش از بازی با آرژانتین همه فکر می‌کردند این تیم به سادگی از ایران عبور می‌کند اما الان همه به ایران احترام می‌گذارند.

به گزارش ایلنا، مهرداد پولادی پس از شکست یک بر صفر ایران در برابر آرژانتین گفت: خدا را شکر بازی‌ای کردیم که ملت به آن افتخار می‌کند. خیلی‌ها فکر می‌کردند آرِژانتین خیلی راحت و ساده از ما می‌گذرد ولی باید به نمایش مان افتخار کنیم. از این پس همه تیم‌ها به ما احترام می‌گذارند. ما موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و تنها یک بازیکن هست که می‌تواند نتیجه‌ بازی را در آخر بازی عوض کند و او هم مسی است.

وی افزود: ما به لحاظ فنی خیلی خوب کار کردیم و فکر می‌کنم مردم و کادر فنی از عملکرد ما راضی هستند. فکر می‌کنم همه به کادر فنی و تیم ما افتخار می‌کنند چرا که عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

مدافع تیم ملی اضافه کرد: داور یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت. در رختکن فیلم بازی را دیدیم و متوجه شدیم که یک پنالتی برای ما گرفته نشده است. فکر می‌کنم که داور با آنها مهربان بود. حالا برای صعود چاره‌ای جز شکست بوسنی نداریم. می‌خواهیم اولین صعودمان به مرحله بعد را جشن بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز