خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

ژاپن صفر - یونان صفر؛ ژاپن از پس یونان ۱۰ نفره برنیامد / آسیا در حسرت برد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۹۰

بامداد امروز جمعه دو تیم ژاپن و یونان از گروه C این رقابت ها برابر هم به میدان رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم های فوتبال ژاپن و یونان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل درحالی با تساوی به پایان رسید که تیم یونان بیش از ۵۰ دقیقه را با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بامداد امروز جمعه دو تیم ژاپن و یونان از گروه C این رقابت ها برابر هم به میدان رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه داس دوناس شهر ناتال برگزاری شد، یوئل آگویلار داور اهل کشور السالوادور در دقیقه ۳۸ کاتسورانیس کاپیتان تیم یونان را به دلیل دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج کرد تا این تیم با یک نفر کمتر به بازی ادامه دهد.

این ششمین دیدار تیم های آسیایی در جام بیستم بود که با پیروزی برای نمایندگان این قاره همراه نشد. پیش از این مسابقه، استرالیا دو باخت، ایران و کره جنوبی هر کدام یک تساوی و ژاپن یک شکست بدست آورده بودند که این دومین بازی بدون برد چشم بادامی ها بود.

برنامه ادامه دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که امشب(جمعه) برگزار می شود، به شرح زیر است:
گروه D:
ایتالیا - کاستاریکا، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه پرنامبوچو شهر رسیف

گروه E:
سوئیس - فرانسه، ساعت ۲۳:۳۰، ورزشگاه فونته نووا شهر سالوادور

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز