خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

مسی: راه پیروزی بر ایران را می‌دانیم / نباید غافلگیر شویم

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۲۶

راه پیروزی برابر ایران و نیجریه این است که هنگام اجرای برنامه‌های هجومی، بازیکنانی که در خط عقب‌تر از مهاجمان بازی می‌کنند، به خوبی کارهای دفاعی را انجام دهند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است تیمش برای پیروزی مقابل ایران، هنگام برنامه‌های هجومی باید مواظب ضدحملات باشد تا غافلگیر نشود.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در آخرین اظهار نظرش که توسط خبرگزاری آرژانتین منتشر شده، در مورد دیدارهای بعدی تیم فوتبال کشورش در مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر ایران و نیجریه صحبت کرده است.

وی در این خصوص گفت: دیدار با ایران و نیجریه برای ما فرقی نمی‌کند و همانگونه که مقابل بوسنی بازی کردیم و پیروز شدیم، باید برابر این دو تیم برای رسیدن به موفقیت به میدان برویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین همچنین تاکید کرد: راه پیروزی برابر ایران و نیجریه این است که هنگام اجرای برنامه‌های هجومی، بازیکنانی که در خط عقب‌تر از مهاجمان بازی می‌کنند، به خوبی کارهای دفاعی را انجام دهند تا در هنگام ضد حملات این دو تیم، غافلگیر نشویم.

مسی همچنین گفت: خوشبختانه در این مدت به کمک دوستان و هم تیمی‌های خود، به شرایط خوبی رسیده‌ام و امروز بسیار پخته‌تر تیم را رهبری می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز