خبرگزاری کار ایران

گزارش روزنامه ایندیپندنت:

نحسی ۱۳ بازی ایران و نیجریه را گرفت / حسرت ۱۶ ساله برای پیروزی در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۱۸

روزنامه ایندیپنت انگلیس با انتشار گزارشی تحت‌ عنوان ایران - نیجریه؛ ۱۳ نحس جام جهانی، کی‌روش طراح اصلی اولین بن‌بست جام به تحلیل بازی سیزدهم جام بیستم پرداخته است.

روزنامه ایندیپندنت انگلیس درتحلیلی از مسابقه ایران و نیجریه نوشت: نحسی ۱۳ این بازی را گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدارش از گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل نیجریه به نتیجه تساوی بدون گل رسید تا به اولین امتیازش در این رقابت‌ها دست یابد.

روزنامه ایندیپنت انگلیس با انتشار گزارشی تحت‌ عنوان ایران - نیجریه؛ «۱۳» نحس جام جهانی، کی‌روش طراح اصلی اولین بن‌بست جام به تحلیل بازی سیزدهم جام بیستم پرداخته است.

در این گزارش آمده است: سرانجام اولین تساوی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به ثبت رسید چون نیجریه نتوانست از عهده ایران برآید. ۳۹ هزار هوادار ۲ تیم که شب گذشته در ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا حضور داشتند از روند بازی ناراضی بودند و اعتراض خود را هم نشان دادند، هرچند این نتیجه کمی ناعادلانه بود چون نیجریه حداقل برای گشودن دروازه حریف حملاتی را طرح‌ریزی کرد.

به این ترتیب نحس بودن عدد ۱۳ به اثبات رسید حتی اگر خود کی‌روش هم چنین احساسی نداشته باشد. او تیمش را در زمین دفاعی چید تا دروازه تیم ملی ایران برای اولین بار در تاریخ حضورش در رقابت‌های جام جهانی بسته بماند.

ایندیپندنت در ادامه نوشت: به این ترتیب ۲ تیم همچنان در حسرت ۱۶ ساله خود برای رسیدن به پیروزی در این رقابت‌ها باقی ماندند. آخرین پیروزی ۲ تیم به جام جهانی ۱۹۹۸ باز می‌گردد. حالا به طور حتم تیم‌های آرژانتین و بوسنی سئوالات زیادی از نیجریه و البته دفاع ایران در ذهن خواهند داشت.

این بازی گلی نداشت ولی حداقل یک برنده داشت و آن بوسنی‌و‌هرزگوین بود. شاگردان سافت سوسیچ پس از شکست مقابل آرژانتین حالا خوش‌بینانه‌تر به ۲ بازی باقی‌مانده‌ خود در این گروه نگاه می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز