خبرگزاری کار ایران

تیم ما از همه نظر از اروگوئه برتر بود؛

پینتو: کاستاریکا می‌خواهد به تاریخ‌سازی ادامه دهد / بازیکنانم عالی و بی‌نقص بودند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۸۱

زمانی که گل نخست را دریافت کردیم توانستیم به خوبی به بازی برگردیم. بازیکنانم در نیمه دوم مسابقه کیفیت خودشان را به خوبی نشان دادند.

سرمربی تیم ملی کاستاریکا تاکید کرد که تیم تحت رهبری اش همچنان می‌خواهند به تاریخ‌سازی در جام جهانی ادامه دهند.

به گزارش ایلنا، خورخه لوئیس پینتو پس از پیروزی مقترانه تیمش مقابل اروگوئه در نشست خبری گفت: ما با شجاعت بازی کردیم. از نتیجه کسب شده کاملا راضی هستم، خوشحالم که توانستیم هواداران‌ خود را در این دیدار خوشحال کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به تیم اروگوئه احترام می‌گذارم، افزود: امروز تیم ما از همه نظر از اروگوئه برتر بود. آنها تیم کوچکی نیستند اما کار بازیکنان من عالی و بی‌نقص بود. زمانی که گل نخست را دریافت کردیم توانستیم به خوبی به بازی برگردیم. بازیکنانم در نیمه دوم مسابقه کیفیت خودشان را به خوبی نشان دادند.

پینتو همچنین با بیان اینکه از قبل می‌دانستیم چطور باید بازیکنانی چون کاوانی و فورلان را کنترل کنیم، خاطرنشان کرد: آنها بازیکنان خطرناکی هستند و بازیکنان ما کار سختی را پشت سر گذاشتند. ما یک دیدار را بردیم، همین و بس. جام جهانی ادامه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: کاستاریکا می‌خواهد به تاریخ‌سازی ادامه دهد. پیروزی بر اروگوئه اعتماد به نفس بازیکنان‌ ما را برای بازی با ایتالیا و انگلیس بالا می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز