خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

بیت‌آشور: تشنه جایگاه دومی گروه هستیم / باید مقابل نیجریه نتیجه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۰۳

باید بتوانیم برابر نیجریه نتیجه بگیریم و شروع خوبی در جام جهانی داشته باشیم و این می‌تواند برای ما بسیار مهم باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما، نیجریه و بوسنی تشنه به دست آوردن جایگاه دومی گروه هستیم و برای بدست آوردن آن نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، مهرداد بیت‌آشور با اشاره به حضورش در جام جهانی۲۰۱۴ و لحظه ورود تیم ملی به برزیل اظهار داشت: لحظه‌ای که هواپیمای ما وارد خاک برزیل شد و از پنجره هواپیما به بیرون نگاه می‌کردم را هرگز فراموش نمی‌کنم.

وی حضورش در برزیل را یک تجربه بسیار خوب خواند و درباره اولین تجربه حضور در جام جهانی گفت: نمی‌دانم چه حسی در جام جهانی خواهم داشت، چرا که این اولین حضور من در چنین تورنمنتی است.

بیت‌آشور ادامه داد: اینکه به اندازه کافی از حضور در جام جهانی لذت خواهم برد یا نه برایم روشن نیست، اما در حال حاضر فقط به انجام وظیفه‌ام فکر می‌کنم. در حال حاضر یک وظیفه دارم که آن هم داشتن بهترین عملکرد در میدان مسابقه است و می‌خواهم به این وظیفه عمل کنم.

مدافع تیم ملی در خصوص گروه F جام جهانی و مدعیان صعود این گروه عنوان کرد: مطمئنا آرژانتین در گروه ما مدعی اول صعود است و آنها سزاوار مقام نخست گروه ما هستند. برای مشخص شدن دومین تیم صعود کننده از گروه و کسب جایگاه دومی در جدول نیز سه تیم دیگر با هم رقابت می‌کنند. ما، نیجریه و بوسنی تشنه به دست آوردن جایگاه دومی جدول هستیم و به همین دلیل معتقدم بازی اول‌مان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم برابر نیجریه نتیجه بگیریم، گفت: باید شروع خوبی در جام جهانی داشته باشیم و این می‌تواند برای ما بسیار مهم باشد. دوشنبه اولین بازی ما برگزار خواهد شد و تمام بازیکنان تیم ملی می‌گویند که از حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه شوکه خواهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز