خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

اسپانیا - هلند؛ تکرار فینال جام جهانی ۲۰۱۰ / دیدار انتقامی مقابل مدافع عنوان قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۸۷

هلند برای انتقام شکست فینال دوره گذشته مسابقات به‌ میدان می‌آید و اسپانیا برای نمایش توانایی و دفاع از عنوان قهرمانی‌اش برابر نارنجی‌پوشان صف آرایی خواهد کرد.

مسابقات فوتبال جام جهانی شامگاه جمعه و بامداد شنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین و جذتاب ترین این دیدارها، اسپانیا برابر هلند صف آرایی می‌کند؛ دیداری که تداعی گر فینال جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل جمعه شب و بامداد شنبه با برگزاری ۶ مسابقه پیگیری می‌شود که علاقه مندان به فوتبال یکی از مهمترین دیدارهای مرحله گروهی و همچنین دیدنی ترین بازی این مرحله را در میان این ۶ دیدار شاهد خواهند بود.

طبق برنامه‌، دومین مسابقه جام امشب بین دو تیم مکزیک و کامرون انجام می‌شود، دیداری که از گروه A این رقابت ها برگزار خواهد شد. سومین و آخرین بازی روز نخست جام هم نبرد اسپانیا و هلند است، جایی که تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی گذشته - ۲۰۱۰ افریقای جنوبی - برابر هم صف آرایی می‌کنند.

این بازی را می‌توان یکی از فینال‌های زودرس جام و یکی از مهمترین دیدارهای مرحله مقدماتی دانست، جایی که هلند برای انتقام شکست فینال دوره گذشته مسابقات به‌ میدان می‌آید و اسپانیا برای نمایش توانایی و دفاع از عنوان قهرمانی‌اش برابر نارنجی‌پوشان صف آرایی خواهد کرد.

شیلی - استرالیا، دومین دیدار گروه B را برگزار خواهند کرد، مسابقه‌ای که نخستین تیم آسیایی برابر شیلی تیمی به میدان می‌رود، که از آن به عنوان یکی از شگفتی‌سازان جام بیستم نام می‌برند. این نخستین مسابقه از دومین روز جام جهانی برزیل است.

آخرین دیدار مرحله مقدماتی هم بازی ساحل عاج و ژاپن از گروه C است، مسابقه‌ای که ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد شنبه برگزار می‌شود. این تنها بازی مرحله مقدماتی جام است که در این ساعت انجام خواهد شد.

کلمبیا - یونان، دیگر مسابقه از گروه C است که ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز شنبه انجام می‌شود که علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم و حسن کامرانی‌فر به عنوان کمک داور ذخیره در کنار تیم داوری آمریکایی، در قضاوت این مسابقه نقش خواهند داشت.

دیدار تیم‌های اروگوئه و کاستاریکا نخستین دیدار از گروه D و آخرین بازی روز شنبه است که تا بامداد یکشنبه هم ادامه خواهد داشت. با توجه به حضور دو تیم ایتالیا و انگلستان، هر کدام از این دو تیم که مدعی صعود از گروه خود هستند، باید در این بازی پیروز شوند تا شانس خود را برای رسیدن به مرحله دوم افزایش دهند.

برنامه کامل و زمان برگزاری این بازی‌ها به شرح زیر است:
جمعه - ۲۳ / ۰۳ / ۹۳
گروه A:
مکزیک - کامرون، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه داس دوناس شهر ناتال

گروه B:
اسپانیا - هلند، ساعت ۲۳:۳۰، ورزشگاه فونته نووا شهر سالوادور

شنبه - ۲۴ / ۰۳ / ۹۳
گروه B:
شیلی - استرالیا، ساعت ۰۲:۳۰، ورزشگاه پانتانال شهر سویابا

گروه C:
ساحل عاج - ژاپن، ساعت ۰۵:۳۰، ورزشگاه پرنامبوچو شهر رسیف
کلمبیا - یونان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه مینیرائو شهر بلو هوریزنته

گروه D:
اروگوئه - کاستاریکا، ساعت ۲۳:۳۰، ورزشگاه کاستلائو شهر فورتاله‌زا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز