خبرگزاری کار ایران

فقط در حرف مدیران‌دلسوز و خوبی داریم؛

منوچهری: انتظار صعود از تیم ملی بی‌جا نیست / امیدوارم نیجریه شگفتی‌ساز نشود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۰۳

نیجریه یک تیم قدرتی است و تیم‌های آفریقایی معمولا شگفتی‌ساز هستند، اما امیداورم نیجریه امسال شگفتی‌ساز نباشد. نیجریه را می‌شود برد، اما باید خیلی تلاش کنیم و با هوش بازی کنیم.

بازیکن فصل قبل تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است زیر ساخت‌ها و امکانات فوتبال ما باید بسیار حرفه‌ای‌تر باشد چون با توجه به پتانسیل بالایی که داریم، حتی می‌توانیم در جام جهانی هم نتایج خوبی کسب کنیم، اما ۲۰ سال است فقط از صعود به جام‌جهانی خوشحال می‌شویم و مدیران ما فقط در حرف دلسوز و خوب هستند، اما در عمل هیچ کاری نمی‌کنند.

گفت‌وگوی امین منوچهری با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

شرایط ایران را برای حضور در مسابقات جام‌جهانی چطور می‌بینید؟

خدا را شکر با توجه به خبرهایی که از اردوی تیم ملی می‌رسد، تیم ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد، اما این شرایط خوب باید ۱۰ سال در تیم ملی ما باشد نه فقط ۲ ماه و اگر این اتفاق بیفتد و ۱۰ سال متوالی شرایط خوبی در فوتبال ما وجود داشته باشد، هیچ تیمی در آسیا حریف ما نخواهد شد. در هر صورت امیدوارم در جام جهانی نتیجه خوبی بگیریم.

بازی اول ما در جام جهانی مقابل نیجریه است. این دیدار را چطور پیش بینی می‌کنید؟

همه کارشناسان گفته‌اند یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما بازی با نیجریه است، چون برای تیم ما تعیین‌کننده و حساس است. کی‌روش چون یک مربی حرفه‌ای است، می‌تواند بچه‌ها را کنترل کند تا استرس کاذب در بین بازیکنان ما ایجاد نشود و بچه‌ها بتوانند توانایی‌های خود را به خوبی نشان دهند. نیجریه یک تیم قدرتی است و تیم‌های آفریقایی معمولا شگفتی‌ساز هستند، اما امیداورم نیجریه امسال شگفتی‌ساز نشود. نیجریه را می‌شود برد، اما باید خیلی تلاش کنیم و با هوش بازی کنیم.

چه تصوری از بازی با آرژانتین داری؟

فکر می‌کنم مقابل آرژانتین شرایط خاصی خواهیم داشت و یکی از بهترین بازی‌های ما در تاریخ جام‌جهانی خواهد بود چون جلوی آرژانتین بچه‌های ما انگیزه بسیار بالایی خواهند داشت و بازی خوبی انجام خواهند داد.

بازی با بوسنی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی ما مقابل بوسنی خیلی به بازی ما مقابل نیجریه ربط دارد. اگر مقابل نیجریه نتیجه نگیریم، بوسنی خیلی اذیت‌مان می‌کند. اگر در بازی اول خوب نتیجه بگیریم، مقابل بوسنی هم خوب بازی خواهیم کرد، یعنی همه چیز به انگیزه ما مقابل نیجریه بستگی دارد و اینکه چه شرایطی در جدول داشته باشیم.

از تیم ملی انتظار صعود از گروهش را داری؟

انتظار صعود از تیم ما انتظار بی‌جا نیست، چون فوتبال ما پتانسیل بالایی دارد، اما باید زیر ساخت‌ها و حمایت‌های ما حرفه‌ای‌تر باشد. همین که ما به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کردیم خوب بود، اما ۲۰ سال است ما فقط از صعود به جام‌جهانی خوشحال می‌شویم و همین حرف‌ها را می‌زنیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد و فقط در حرف می‌توانیم مدیران دلسوز و خوبی باشیم، اما درعمل هیچ کاری نمی‌کنیم و امکانات خاصی برای فوتبال ما فراهم نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز