خبرگزاری کار ایران

امیدوارم حضور آبرومندانه‌ای داشته باشیم؛

انصاریان: روی پیروزی بر آرژانتین حساب نکنیم / کسی روی بوسنی حساب نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۶۹

اولین بازی ما مقابل نیجریه است که بازی بسیار مهمی است. اگر بتوانیم نتیجه بگیریم، دید همه نسبت به تیم ایران عوض می‌شود. نیجریه همیشه از نظر بدنی شرایط خوبی داشته و باید مقابل آنها محکم بازی کنیم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم تیم ملی در جام‌جهانی مثل ۳ بازی آخر مرحله مقدماتی خوب کار کند.

علی انصاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی خیلی خوب بوده و امیدوارم در بازی‌های جام‌جهانی هم خوب ظاهر شویم. امیدوارم تیم ملی مثل ۳ بازی آخر مرحله مقدماتی که خیلی خوب کار کرد، در جام جهانی هم خوب کار کند. الان بچه‌ها بدنسازی خوبی هم انجام داده‌اند و بدون استرس کار خواهند کرد و شرایط خیلی بهتری خواهند داشت.

وی در مورد بازی اول ایران در جام‌جهانی گفت: اولین بازی ما مقابل نیجریه است که بازی بسیار مهمی است. اگر بتوانیم نتیجه بگیریم، دید همه نسبت به تیم ایران عوض می‌شود. نیجریه همیشه از نظر بدنی شرایط خوبی داشته و باید مقابل آنها محکم بازی کنیم.

مدافع سابق تیم ملی در مورد بازی با آرژانتین اظهار داشت: بازی با آرژانتین در ذهن همه ماندگار خواهد شد. ما زیاد نمی‌توانیم روی بردن آرژانتین حساب کنیم، اما امیدوارم آبرومندانه ظاهر شویم و مثل عربستان نشویم که ۸ گل از آلمان خورد. اگر مقابل آرژانتین زود گل نخوریم، هر چه از زمان بازی بگذرد، می‌توانیم بهتر کار کنیم.

وی افزود: متاسفانه کسی روی بوسنی زیاد حساب نمی‌کند، اما این تیم بوسنی از خیلی از تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند، خیلی بهتر است و امیدوارم شرایط ما خوب باشد و بتوانیم آبرومندانه کار کنیم.

انصاریان در پایان گفت: من از تیم ملی در جام‌جهانی انتظار خاصی ندارم و فقط دوست دارم آبرومندانه ظاهر شوند. انشاءالله بچه‌ها در جام جهانی خوب بازی کنند تا حساب ویژه‌ای روی ما در فوتبال دنیا باز کنند. ما در جام‌جهانی با تیم‌های خوبی بازی داریم و باید خوب کار کنیم تا روی ما حساب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز