خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی را با بوق و پرچم و شعار می‌بینیم؛

جوان: تیم ملی صعود کند کل تهران را شیرینی می‌دهم / نبریم، ناامید نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۴۷

هنگام بازی‌های تیم ملی همه دوستان در منزل ما جمع می‌شوند و با بوق و پرچم و شعار این بازی‌ها را می‌بینیم و احتمالاً به سمت تلویزیون لگد هم می‌اندازیم.

بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت: حضور تیم ملی در جام‌جهانی به همه ما انرژی اجتماعی و ملی می‌دهد.

رامبد جوان در گفت‌وگو با خبرنگاران ایلنا گفت: حضور ما در جام‌جهانی خیلی جذاب است و به مردم ما انرژی اجتماعی و ملی می‌دهد و قلب ما از جا در می‌آید که در این بازی‌ها چکار کنیم. آرزو می‌کنیم خودباوری در تیم ملی ما وجود داشته باشند و بازیکنان تیم ملی بدانند یک ایران نگاه‌شان به آنها است و پای این تیم ایستاده‌اند.

وی افزود: حضور تیم ملی در جام‌جهانی برای خود من خیلی جذاب است. من تمام بازی‌های جام‌جهانی را می‌بینم و هنگام بازی‌های تیم ملی همه دوستان در منزل ما جمع می‌شوند و با بوق و پرچم و شعار این بازی‌ها را می‌بینیم و احتمالاً به سمت تلویزیون لگد هم می‌اندازیم.

وی در مورد انتظارش از تیم ملی در جام‌جهانی گفت: حرفم این است که در این مسابقات رو سفید شویم. انتظار داریم تیم ملی همه حریفانش را ببرد، اما اگر نبریم، ناامید نمی‌شویم و به آنها خرده نمی‌گیریم. توقع داریم از ایران یک تیم قهرمان را ببینیم که همه مردم ایران به آن افتخار می‌کنند.

جوان در پایان گفت: نمی‌دانم تیم ملی از گروهش صعود می‌کند یا نه، ان‌شااله که صعود کنیم. اگر تیم ملی از گروهش صعود کند کل تهران را شیرینی می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز