خبرگزاری کار ایران

غفوری: شش تیم لیگ والیبال ساحلی مشخص شدند

دبیر سازمان والیبال ساحلی از مشخص شدن شش تیم شرکت کننده در دومین دوره لیگ ساحلی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، «کسری غفوری» گفت: دومین دوره لیگ ساحلی اواخر آذرماه با حضور هشت تیم برگزار می‌شود که تاکنون شش تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها مشخص شدند.
وی با بیان اینکه لیگ ساحلی برای نخستین بار با حامیان مالی مستقل برگزار خواهد شد، گفت: شش تیم ایرانسل، اوج رامسر، اطلس مرغ صبا، پارسه، شهرداری رودسر و دانشگاه آزاد اسلامی حضورشان در لیگ قطعی شده است و اسامی بازیکنان خود را نیز اعلام کردند.
دبیر سازمان ساحلی درباره نحوه برگزاری لیگ ساحلی گفت: شورای لیگ ساحلی هفته آینده با حضور مدیران تیم های شرکت کننده و مسئولین سازمان ساحلی تشکیل می‌شود و درباره نحوه برگزاری تصمیم گیری خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که احتمال افزایش تیم‌های شرکت کننده در لیگ ساحلی وجود دارد؟ گفت: درخواست بیش از هشت تیم است اما سازمان ساحلی تاکید بر برگزاری با هشت تیم دارد. دو تیم دیگر نیز ظرف هفته جاری مشخص خواهند شد.
غفوری در پایان بر اهمیت برگزاری لیگ ساحلی تاکید کرد و گفت: این رقابت‌ها زمینه حضور ملی پوشان و بازیکنان برتر ساحلی را فراهم می‌کند تا بهترین‌ها نیز به اردوی تیم‌های ملی دعوت شوند.

کد خبر : ۴۳۴۵۵۰