خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛ دو دیدار مهم در ساری و تبریز

هفته هفتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار پیگیری خواهد شد و بازی‌های ساری و تبریز مهمترین مسابقات این هفته از نظر نزدیکی جایگاه دو تیم به یکدیگر در جدول مسابقات محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، گنبد، ساری، اراک و تبریز پیگیری خواهد شد.
از نظر جایگاه تیم‌ها در جدول لیگ برتر والیبال، دیدارهای ساری و تبریز حساس‌تر از سایر بازی‌ها این هفته محسوب می‌شود. در ساری تیم سازمان عمران شهرداری این شهر در چهارمین دیدار این فصل لیگ برتر والیبال میزبان صالحین ورامین است.
تیم‌های عمران و صالحین 4 برد در پرونده کاری دارند و با 12 و 11 امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند. نماینده ساری در بازی‌های خانگی به حریفان امتیاز نمی‌دهد و شکست پارسه و شهرداری تبریز در ساری بیانگر این موضوع است.
از سوی دیگر صالحین ورامین در دو هفته اخیر نمایش بسیار خوبی در زمین مسابقه دارد و شکست بانک سرمایه صدرنشین این رقابت‌ها برابر این تیم نیز نشان از آمادگی این تیم دارد.
در تبریز نیز تیم‌های شهرداری این شهر و شهرداری ارومیه در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که دو تیم در جایگاه‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند و فاتح این شهرآورد آذری زبان‌ها رتبه هفتمی اش حتمی است.
شهرداری ارومیه نسبت به همنام تبریزی خود یک برد بیشتر دارد اما این تیم روز یکشنبه در هفته ششم لیگ برتر در تهران مغلوب سایپا شد و سه روز بعد در تبریز به میدان می‌رود در حالی که نماینده تبریز در دو هفته متوالی میزبان حریفان در سال شهید اقدمی تبریز بوده است.
تیم والیبال بانک سرمایه صدرنشین لیگ برتر در هفته هفتم در گنبد میهمان هاوش تیم قعرنشین این رقابت‌ها است. اختلاف جایگاه دو تیم در جدول رقابت‌ها حساسیت مسابقه را کمتر می‌کند اما حضور رحمان محمدی راد به عنوان سرمربی و تماشاگران گنبدی شرایط این مسابقه را برای شاگردان مصطفی کارخانه کمی سخت خواهد کرد.
تیم‌های شهرداری اراک و پیکان تهران نیز که به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و دوم جدول قرار دارند، این هفته در سالن امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر می‌روند. پیکان 5 برد و 12 امتیاز دارد اما نماینده اراک یک برد و 4 امتیاز، پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها است و شهرداری اراک برای نخستین بار در لیگ برتر حضور یافته است و در مجموع به نظر نمی‌رسد که شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در این دیدار مشکل خاصی داشته باشند.
خانه والیبال تهران در هفته هفتم لیگ برتر همانند هفته‌های گذشته میزبان دو مسابقه خواهد بود. در دیدار نخست که از ساعت 15 و 30 دقیقه شروع می‌شود تیم های پارسه تهران و خاتم اردکان به مصاف یکدیگر می روند.
پارسه تهران و خاتم اردکان در دو هفته گذشته مغلوب حریفان شدند و از نظر روحی شرایط مناسبی ندارند. درحال حاضر پارسه با سه برد و 11 امتیاز در جایگاه ششم جدول است و خاتم با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.
نارنجی پوشان سایپا نیز در دومین مسابقه خانه والیبال تهران در هفته هفتم میزبان کاله مازندران است. شاگردان مسعود آرمات، سرمربی تیم سایپا تهران هم اکنون با 4 برد و 13 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و روز گذشته با شکست شهرداری ارومیه نیز روحیه خوبی برای مبارزه با کاله مازندران به دست آوردند.
از سوی دیگر تیم کاله مازندران که در چهار هفته نخست لیگ برتر مغلوب حریفان شده بود، در دو هفته اخیر این رقابت‌ها موفق به شکست پارسه و خاتم اردکان شده است و این هفته برای تداوم این روند و بهبود جایگاه دهمی خود در جدول این رقابت‌ها به میدان می‌رود. کاله هم اکنون دو برد و 6 امتیاز در جدول مسابقات دارد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، گنبد، ساری، اراک و تبریز پیگیری خواهد شد.
برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر مردان به قرار زیر اعلام کرد:
تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
پارسه تهران – خاتم اردکان

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
سایپا تهران – کاله مازندران

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – بانک سرمایه

ساری، سالن شهید سید رسول حسینی، ساعت 17
سازمان عمران شهرداری ساری – صالحین ورامین

اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 17
شهرداری اراک – پیکان تهران

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – شهرداری ارومیه

 

کد خبر : ۴۲۸۸۴۴