خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم والیبال شهرداری ساری عنوان کرد:

امیدوارم این محرومیت‌ها نتایج مثبتی در لیگ والیبال داشته باشد

محمودی می‌گوید: کمیته انضباطی لیگ برتر والیبال اعتراض بازیکنان تیم شهرداری ساری را به تیم داوری بی‌انضباطی قلمداد و این بازیکنان را محروم کردند.

بهزاد محمودی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ساری در خصوص محرومیت سه جلسه‌‌ای خود در رقابت‌های لیگ برتر والیبال، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در جلسه کمیته انضباطی که دیروز (دوشنبه) برگزار شد در مورد مسائل مطرح شده از خودم دفاع کردم ولی براساس آیین نامه کمیته انضباطی که من از آنها اطلاع دقیقی ندارم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال من را سه جلسه از همراهی تیمم محروم کرد.

او ادامه می‌دهد: کمیته انضباطی لیگ برتر والیبال اعتراض بازیکنان تیم شهرداری ساری را به تیم داوری بی‌انضباطی قلمداد و این بازیکنان را محروم کردند. این در حالی است که می‌گویند به دلیل اینکه این مسائل رسانه‌ای شده است راهی جز محرومیت ما وجود نداشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ساری در مورد این رای صادر شده می‌گوید: به رای صادر شده اعتراضی نداریم. بیشتر تمرکزمان را بر روی رقابت‌های آینده لیگ می‌گذاریم تا بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم. امیدوارم رای صادر شده باعث شود که عواقب خوبی در انتظار لیگ والیبال باشد و نتیجه مثبت در پی داشته باشد.

 

کد خبر : ۴۲۴۸۱۸