خبرگزاری کار ایران

آخرین تمرین توپی تیم ملی ب در تایلند

تیم ملی ب والیبال ایران که از اسفندماه سال 94 تمرینات خود را آغاز کرده بود، صبح امروز (چهارشنبه) آخرین تمرین توپی خود را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون والیبال، این تیم از هشتم اسفندماه سال گذشته اردوی خود را آغاز کرده بود که پشتیوانه سازی برای تیم ملی، آماده نگهداشتن بازیکنان برای حضور در تیم ملی الف در سه رویداد مهم امسال در صورت نیاز و حضور شایسته در جام کنفدراسیون آسیا از جمله اهداف تمرینات این تیم بوده است.
پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از فردا (پنج شنبه) با حضور هشت تیم برتر آسیا آغاز می‌شود و تیم ملی ب ایران از ساعت 11 امروز به وقت محلی آخرین تمرین توپی خود را در شهر ناخون پاتوم انجام داد.
این تمرین در سالن تمرینات در نظر گرفته شده برای تیم‌های شرکت کننده برگزار شد که سیستم تهویه نداشت و از چهار پنکه برای سیستم سرمایشی آن استفاده شده بود.
درصد شرجی هوای امروز شهر ناخون پاتوم نسبت به سه روز گذشته بیشتر است و در مجموع بازیکنان تیم ملی ب تمرین سنگینی قبل از شروع مسابقات داشتند.
در ابتدای این تمرین ملی پوشان تمرینات کششی و گرم کردن انجام دادند. سپس تمرینات چابکی، سرعتی، پاس، دو به دو، سرویس و دریافت در دستور کار قرار گرفت.
همچنین انجام تاکتیک‌های مختلف دفاع و حمله از دیگر محورهای این تمرین بود و در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و مسابقه تمرینی شش به شش نفر برگزار کردند.
تیم ملی ب والیبال ایران در دور مقدماتی پنجمین دوره جام کنفدراسیون آسیا با تیم‌های کره جنوبی، ژاپن و استرالیا همگروه است. ملی پوشان ایران ساعت 11 و 30 دقیقه فردا (پنج شنبه) به وقت محلی در نخستین مسابقه خود به مصاف سبز و زرد پوشان استرالیا می‌روند.

 

کد خبر : ۴۱۲۶۶۵