خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا؛

کارخانه: 30 درصد راه را آمده‌ایم

مصطفی کارخانه گفت : با این پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر 30 در صد راه را آمده ایم و 70 درصد باقی مانده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم بانک سرمایه بعداز پیروزی ماسکوی ویتنام و صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی اظهار داشت: «بعداز شکست نماینده ویتنام ،حالا همه تمرکزمان روی بازی نیمه نهایی است. هر تیمی فردا حریف ما باشد را شکست خواهیم داد تا فینالیست شویم.»

وی ادامه داد: «حریف بازی ضربدری تیم ما برنده بازی نماینده قزاقستان با نماینده چین است. البته من ترجیح می دهم با نماینده قزاقستان فردا مسابقه دهیم. هر چند دو تیم تیم های خوبی هستند اما ما یک بار  در مرحله مقدماتی مقابل آلتای قزاقستان  پیروز شده ایم  و فکر می‌کنم فردا راحت تر مقابل آن کار خواهیم کرد.»

سرمربی بانتک سرمایه درخصوص مسابقه با ماسکوی ویتنام در مرحله پلی آف گفت: «پیش بینی می کردیم بازی سادهای مقابل نماینده ویتنام داشته باشیم. به همین خاطر من همه بازیکنان به ویژه ذخیره‌ها که کمتر در جریان مسابقه به میدان رفته بودند را به زمین فرستادم. خدا را شکر همه چیز خوب بود. حالا هم با شکست نماینده ویتنام و صعود به جمع چهار تیم 30 درصد راه را آمده‌ایم و 70 درصد  اصلی مانده است.»

وی معتقد است تیمش باید فردا هوشیار بازی کند: «بخش اصلی بازی نیمه نهایی است که خیلی حساس و مهم خواهد بود. بازیکنان من باید از فردا به بعد هوشیارتر بازی کنند. هرچند تا به حال هم با بازی های قابل قبول  به اینجا رسیده‌ایم و به رغم خستگی پیروزی‌های خوبی به دست آورده‌ایم. امیدوارم از اینجا به بعد  هم خدا کمک کند و با همت بچه‌ها مزد زحماتمان را بگیریم  که بانک سرمایه توانایی‌اش را دارد.»

 

کد خبر : ۴۰۵۸۲۵