خبرگزاری کار ایران

تورنمنت اطلس-چین

باوئرمان: از این قهرمانی واقعا خوشحالم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به شرایط خوب بازیکنانش گفت: از این قهرمانی واقعا خوشحالم.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال ایران در تورنمنت اطلس چین با قدرت به مقام قهرمانی رسید. دیرک باوئرمان پس از این قهرمانی اظهار کرد: از این قهرمانی واقعا خوشحالم، بچه‌های ما سخت کار کردند و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و به عنوان یک تیم کار کردند. وقتی حدادی به ما اضافه شد خیلی قدرتمند شدیم. او فرم بسیار خوبی داشت و در مدت زمان کم لیدر اصلی ما شد.

او ادامه داد: بچه‌های ما در دیدار برابر لیتوانی عالی بازی کردند. لیتوانی هم تیم بسیار خوبی بود و از این بابت خوشحالم که تیم ملی تجربه‌های زیادی هم بدست آورد. در یک ماه 3 سفر به کشورهای اردن، فیلیپین و چین داشتیم. همه مربیان، پزشکان و مدیریت تیم سخت کار کردند که این نتیجه حاصل شد.

سرمربی تیم بسکتبال همچنین بیان کرد: هر روز تمرین داشتیم و در هر بازی بهتر از قبل شدیم. در فینال خیلی بهتر از بازی نخست بودیم و این برای مربی کافی است. این تورنمنت یکی از پله‌های دیگر ما در راه آماده‌سازی بود. به ایران باز می‌گردیم و بچه‌ها 3 روز استراحت خواهند داشت. پس از آن کارمان را آغاز می‌کنیم و به لتونی خواهیم رفت و آنجا کمپ کوتاهی را داریم.

او درباره برنامه‌های تیم ملی در این اردو بیان کرد: دو بازی هم با نیوزیلند و لتونی برگزار خواهیم  کرد و راهی ایتالیا می‌شویم. تورنمنت سختی پیش رو داریم و باید قدرتمند حاضر شویم و انتظار منطقی داشته باشیم. گروه ما که در آن تیم‌های یونان و مکزیک قرار دارند، سخت‌تر از گروه دیگر است. ما هم در این مسابقات شانس داریم، در حال حاضر هم تیم خوبی در اختیارمان است

 

کد خبر : ۳۸۲۸۲۴