خبرگزاری کار ایران

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان شد

پس از جلسه فنی مسئولان فدراسیون والیبال بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال پسر آسیا از 19 تیرماه سال جاری به میزبانی شهر کاسیونگ چین تایپه آغاز خواهد شد که امروز چهارشنبه 18 فروردین ماه پس از جلسه فنی مسئولین فدراسیون والیبال، بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب و معرفی شد.

اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان از اواخر فروردین ماه سال جاری با دعوت از بازیکنان جوان از سوی بهروز عطایی آغاز خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا برای ششمین مدال خوش رنگ خود در این رقابت ها تلاش می کند تا در پانزدهمین حضور خود، ششمین قهرمانی را جشن بگیرد.

در دور مقدماتی این رقابت ها 16 تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان ایران در گروه دوم این رقابت ها با تیم های قطر، یک تیم از منطقه مرکزی آسیا که هنوز مشخص نشده است و هنگ کنگ همگروه است.

بازیکن تیم ملی والیبال از سال 1986 تا 1995، مربی تیم ملی والیبال به مدت سه سال (1389 تا 1391) و سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان (2011) از جمله تجربه های بهروز عطایی در سطح ملی والیبال ایران است.

 

 

کد خبر : ۳۵۹۳۷۱