خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر بانوان در غیاب صدرنشین

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۶۱۱

هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان روزهای 15 تا 17 بهمن ماه در غیاب گاز تهران صدرنشین این رقابت ها پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران یادوارده 200 شهید والیبالیست روزهای پنج شنبه تا شنبه (15 تا 17 بهمن ماه) در شهرهای تبریز و ارومیه پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال گاز تهران که با 20 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد، این هفته استراحت خواهد داشت و نگرانی بابت از دست دادن صدر جدول هم ندارد. این هفته تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه نیز در دو دیدار میزبان حریفان خود خواهند بود.

در نخستین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر بانوان که ساعت 15 روز پنج شنبه 15 بهمن ماه برگزار می شود، تیم شهرداری تبریز در سالن میلاد این شهر میزبان دانشگاه آزاد است.

دانشگاه آزاد در حال حاضر با 17 امتیاز از 5 برد در رتبه دوم جدول است و شهرداری تبریز نیز بدون برد در انتهای جدول این رقابت ها قرار دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.

شهرداری ارومیه نیز در ساعت 15 روز پنج شنبه در سالن شهید علی اکبر کاملی ارومیه میزبان برق جدید فارس خواهد بود. شهرداری ارومیه با دو برد و 6 امیتاز در جایگاه پنجم جدول است و برق جدید فارس حریف این تیم با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. بنابر این تیم برق جدید فارس در صورت شکست نیز رتبه چهارمی خود را از دست نمی دهد. نماینده شیراز در دیدار رفت سه بر صفر به پیروزی رسید و بازیکنان ارومیه در این دیدار در تلاش برای جبران نتیجه دور رفت خواهند بود.

سومین مسابقه هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان ساعت 15 روز جمعه 16 بهمن ماه در سالن شهید علی اکبر کاملی ارومیه برگزار می شود و شهرداری این شهر در دومین مسابقه خود در این هفته میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

ذوبی ها با 14 امتیاز از پنج پیروزی در رتبه سوم جدول هستند و دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

آخرین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان روز شنبه 17 بهمن ماه در سالن میلاد شهر تبریز برگزار می شود و نارنجی پوشان سایپا میهمان شهرداری تبریز خواهند بود.

سایپا با 6 امتیاز از دو برد در رتبه ششم جدول است و به دلیل تفاوت در معدل ست ها در این جایگاه قرار دارد، زیرا از نظر امتیاز و برد با تیم پنجم جدول (شهرداری ارومیه) تفاوتی ندارند. سایپا اگر موفق به شکست حریف خود شود امکان صعود یک پله ای خواهد داشت. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود سایپا به پایان رسید و شهرداری تبریز در صدد جبران دیدار رفت با استفاده از امتیاز میزبانی خواهد بود.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:

پنج شنبه 15 بهمن ماه:

تبریز، ساعت 15: شهرداری تبریز – دانشگاه آزاد

ارومیه، ساعت 15: شهرداری ارومیه – برق جدید فارس

جمعه 16 بهمن ماه:

ارومیه، ساعت 15: شهرداری ارومیه – ذوب آهن اصفهان

شنبه 17 بهمن ماه:

تبریز، ساعت 15: شهرداری تبریز – سایپای تهران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز